در آیین افتتاح یک واحد مسکونی مطرح شد؛

احداث ۲۰ واحد مسکن محرومان توسط سپاه در آستارا

فرمانده سپاه بندر آستارا از احداث ۲۰ واحد مسکن محرومان توسط بسبج سازندگی در این شهرستان خبر داد.

احداث ۲۰ واحد مسکن محرومان توسط سپاه در آستارا

به گزارش ۸دی، سرهنگ پاسدار جهانبخش آرمان، فرمانده سپاه ناحیه آستارا امروز ( ۲۳ آذر) در آیین افتتاح این واحد مسکونی ساخته شده توسط سپاه آستارا در روستای باش محله کانرود بخش لوندویل این شهرستان اظهار کرد: سپاه و بسیج همانطور که در مدیریت جنگ و در دفاع از میهن اسلامی خوش درخشیدند بعد از آن نیز در بحث سازندگی، محرومیت زدایی و کارهای فرهنگی تلاش کرده اند.

وی با بیان اینکه محرومیت‌ زدایی و خدمت به محرومین برای سپاه و بسیج یک افتخار بزرگ است، افزود: بسیج سازندگی سپاه این شهرستان در سال جاری ساخت ۲۰ واحد مسکن مددجویان را آغاز کرد و تاکنون شش واحد از آنها را تکمیل و به خانواده های مددجو و محروم واگذار کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با اشاره به اینکه ۴ واحد منزل مسکونی نیز در آینده نزدیک بهره برداری و تحویل مددجویان می‌شود، تصریح کرد: ساخت ۱۰ واحد مسکونی دیگر نیز کلنگ زنی شده و در طول سال جاری تکمیل و به خانواده های مددجو واگذار می‌شود.

سرهنگ آرمان مساحت هر کدام از واحدهای مسکونی را ۵۰ متر مربع اعلام کرد و گفت: برای ساخت ۶ واحد مسکونی که تاکنون به بهره برداری رسیده است یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده که بخشی هدیه مقام معظم رهبری است و مابقی هزینه توسط خیرین تأمین شده است.

منبع: شبستان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه