در صورت انتصاب فرماندار مسئله دار و افراطی جلوی فرمانداری تحصن می کنیم/ لزوم مبارزه با ظلم و تبعیض در ادارات دولتی

برخی از درخواستهای مردم شهرستان مرزی آستارا از استاندار گیلان: متاسفانه وضعیت اقتصادی آستارا در حالت بحران قرار دارد.یکی از مشکلات اساسی وجود فارغ التحصیلان بیکاردر این شهرستان است.استاندار از انتصاب فرماندار مسئله دار و افراطی جلوگیری کند.

در صورت انتصاب فرماندار مسئله دار و افراطی جلوی فرمانداری تحصن می کنیم/ لزوم مبارزه با ظلم و تبعیض در ادارات دولتی

جمعی از مردم شهرستان مرزی آستارا در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی هشت دی نیوز با اشاره به معضلات و مشکلات اساسی خود که در زندگی روزمره با آن روبرو هستند، انتظارات خود از محمد علی نجفی به عنوان استاندار گیلان را مطرح نمودند که مشروح آن در زیر آمده است:

بازار آستارا در رکود بسر می برد

امیر، ۳۵ ساله صاحب مغازه پوشاک فروشی در بازار ساحلی این شهرستان با بیان اینکه مسئولان عالی شهرستان به فکر توسعه اقتصادی این شهرستان نیستند افزود:به دلیل تحولات اخیر در مرز و گمرک این شهرستان متاسفانه شاهد رکود بازار در این شهرستان هستیم که امیدواریم استاندار گیلان برای رفع این مشکل چاره ای بیاندیشند.

وی ادامه داد: متاسفانه هیچ یک از مسئولان حاضر پاسخگوی مشکلات موجود در بازار نیستند و به نوعی مدیران این شهرستان دچار روزمرگی شده اند که به نظرم وجود یک فرماندار متعهد و کاردان در راس می تواند بسیاری از این مشکلات را رفع نماید.

استاندار در انتصاب فرماندار مسئله دار پرهیز کند

محمد ۶۵ ساله دبیر بازنشسته آموزش و پرورش آستارا با ابراز تاسف از بروز برخی شایعات مبنی بر احتمال انتصاب فرماندار مسئله دار در این شهرستان گفت: اخیرا در محافل عمومی شنیده می شود که فردی که در غرب گیلان به استعمال مواد مخدر شهرت دارد فرماندار آستارا می شود که در این صورت باید فاتحه آستارا را خواند.

وی اضافه کرد: چنانچه این فرد که گزینه فرمانداری است با مواد مخدر ارتباطی نداشته باشد به هرحال بیان این موضوع در محافل عمومی برای یک فرماندار جایز و صحیح نیست و این گفت و شنود ها باعث می شود مدیریت عالی متزلزل شود به نظرم این چنین فردی نمی تواند مدیریت عالی شهرستان را در دست داشته باشد.البته استاندار گیلان فردی معتدل و عاقل است و قطعا ایشان از حضور اینگونه افراد مسئله دار جلوگیری می کند.

آستارا از سوء مدیریت ها رنج می برد

فریبا ۳۲ ساله دانشجوی کارشناسی ارشد علوم سیاسی با تاکید بر اینکه تنها راه نجات آستارا استفاده از مدیران توانمند و متعهد است تصریح کرد: این شهرستان سالهاست از سو مدیریت ها رنج می برد و این روزها انگار کسی به کسی کاری ندارد.

وی ادامه داد: اولین و اصلی ترین خواست ما مردم از استاندار محترم اجرای عملی عدالت اداری و مبارزه با ظلم و تبعیض در ادارات دولتی است.

در صورت انتصاب فرماندار مسئله دار و افراطی جلوی فرمانداری تحصن می کنیم

غلامرضا ۲۴ ساله یکی از افراد ارزشی این شهرستان با بیان اینکه دولت تدبیر و امید باید از هرگونه افراطی گری دوری کند گفت: شهرستان مرزی آستارا یکی از شهرستان های استراتژیک و حساس گیلان است و باید استاندار در انتخاب فرماندار این شهرستان حساسیت ویژه ای داشته باشد.

وی اضافه کرد: اگر خدای نکرده استاندار گیلان فرمانداری را به این شهرستان بفرستد که دارای افکار افراطی بوده و دارای موارد متعدد اخلاقی و شخصیتی باشد ما بسیجیان جان بر کف ولایت در اعتراض به این انتصاب جلوی فرمانداری تحصن خواهیم کرد.

رانت خواران مثل اختاپوس در آستارا چنبره زده اند

حسین ۵۱ ساله از فعالان سیاسی و اجتماعی این شهرستان با انتقاد از عدم نظارت و مدیریت در حوزه های مختلف شهرستان افزود: متاسفانه عده ای از رانت خواران و فرصت طلبان مثل اختاپوس در این شهرستان چنبره زده اند و با ایجاد ارتباط با برخی مسئولان به منافع شحصی خود می رسند که امیدوارم استاندار گیلان هر چه سریعتر جلوی این فاسدان را بگیرد.

تخلفات مالی در مسکن مهر آستارا بیداد می کند

رحمان ۳۶ ساله کارگر ساده ساختمانی با بیان اینکه تمام هستی خود را فروختم تا صاحب خانه در مسکن مهر شوم گفت: بنده تا به حال بالغ بر ۲۰ میلیون تومان به حساب شرکت تعاونی مسکن مهر واریز کرده ام و بعد از گذشت بیش از سه سال هنوز صاحب خانه نشده ام.

astara

وی ادامه داد: بنده یکی از کارگران پروژه مسکن مهر آستارا بودم و در این مدت تخلفات مالی گسترده ای را در این پروژه شاهد بودم و بسیاری از افراد را می شناسم که با یک ماشین مدل پایین ارزان قیمت وارد این پروژه شدند ولی بعد از گذشت دو سال دو واحد آپارتمان در داخل شهر و یک خودروی خارجی برای خود خریده اند. در تعجبم که چرا کسی به با این متخلفان برخورد نمی کند.

اقتصاد آستارا فلج شده است

مهران ۴۶ ساله از ترخیص کنندگان کالا در این شهرستان با انتقاد از وضعیت نامناسب گمرک این شهرستان گفت: چندین سال است که حوزه اقتصادی این شهرستان فلج شده است و بیشتر تجار و ترخیص کنندگان کالا در اغما بسر می برند.

این فعال اقتصادی با بیان اینکه یکی از مشکلات عدیده این شهرستان عدم توجه مدیران عالی استان و شهرستان به حوزه سرمایه گذاری و تجارت است افزود: بیکاری در این شهرستان باعث شده که بسیاری از جوانان یا خانه نشین شده و یا در کافه ها مشغول کشیدن قلیان هستند.

وی اضافه کرد: اسکله آستارا یک فرصت برای توسعه اقتصادی آستارا است که تاکنون اقدام مثبتی در توسعه بندری و ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در آن نشده است.

کافه ها پاتوق جوانان بیکار شده است

فردین ۳۰ ساله دانشجوی مدیریت بازرگانی با بیان اینکه هیچگونه امکانات مطلوب تفریحی و فرهنگی برای جوانان در نظر گرفته نشده است از استاندار گیلان خواست تا نسبت به توسعه فضاهای فرهنگی و تفریحی این شهرستان اقدام نماید.

وی گفت:بیشتر جوانان بیکار اوقات خود را در کافه ها با استعمال قلیان می گذرانند که زنگ خطری برای مسئولان است.تا کنون از سوی مسئولان توجه خوبی به حوزه تفریحات سالم و با نشاط جوانان نشده که با ادامه این روند باید شاهد افزایش ناهنجاری های اجتماعی باشیم.

مسئولان مدافع آرمان های انقلاب و خون شهدا باشند

جواد ۵۵ ساله یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه تنها خواسته ام از استاندار گیلان این است که ضمن ایجاد آرامش و جلوگیری از التهابات سیاسی فقط و فقط به فکر خدمت به مردم باشند افزود: ما باید همواره گوش به فرمان ولایت فقیه و رهبری عزیزمان باشیم. استاندار باید به فکر آبادانی استان و تکمیل پروژه های نیمه تمام و پیگیری مطالبات به حق و قانونی مردم شریف گیلان باشد.

وی ادامه داد: جنگ هشت سال دفاع مقدس، جنگ قداست، عزت و شرف و استقامت علیه نامردان بود و اکنون نیز همین روحیه در جوانان ما وجود دارد. مسئولان باید با تاسی از فرامین رهبر فرزانه انقلاب از آرمان های والای شهیدان و انقلاب اسلامی پاسداری کنند و کوچکترین کوتاهی در این راه خیانت به ملت و نظام اسلامی خواهد بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه