سرقت ماهرانه دختر جوان از مسافران هتل!

سارق ناشناس پول‌های مسافران هتل دیزنی فلوریدا در عملیات گسترده پلیس و با طراحی نقشه‌ای زیرکانه به دام افتاد و دستگیر شد.

سرقت ماهرانه دختر جوان از مسافران هتل!

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از شوک ؛ به گزارش پلیس، چند ماه قبل مهمانان هتل دیزنی فلوریدا پس از چند روز اقامت با از دست دادن پول‌های‌شان به پلیس مراجعه می‌کردند. شکایت‌های پی‌در‌پی این افراد در اداره پلیس سبب شد مأموران برای حل این مشکل وارد عمل شوند.

پس از تحقیقات اولیه مأموران متوجه شدند تنها کسی که در مدت اقامت مهمانان در هتل به اتاق‌ها دسترسی دارد، زن ۲۹ ساله‌ای به نام برونا فرانسیسکو است که در غیبت مهمانان اتاق‌ها را تمیز می‌کند. از آنجا که هیچ شواهدی مبنی بر گناهکار بودن او وجود نداشت و خودش هم در بازجویی‌های متعدد هرگونه اتهامی را رد کرده بود، مأموران به فکر طراحی نقشه‌ای زیرکانه افتادند.

بنابراین کیف پولی با ۴۰۰ دلار پول نقد در یک کمد قفل شده و ۱۰۰ دلار نیز در یکی از کابینت‌های آشپزخانه یکی از اتاق‌ها گذاشته و در گوشه‌ای از دیوار دوربین مداربسته‌ای نصب کردند.

برونا فرانسیسکو مثل همیشه وارد اتاق شد و قبل از این‌که کارش را شروع کند به سمت کمدها رفت و شروع به وارسی وسایل کرد. در حالی که مأموران تمامی صحنه‌ها را زیر نظر داشتند، فرانسیسکو نگاهی به پول‌ها انداخت و شروع به شمردن آن‌ها کرد، اما بدون هیچ مشکلی کیف را در کمد گذاشت. اما ظاهراً این زن سرقتش را به شیوه ماهرانه‌ای انجام داده بود، چون وقتی مأموران به اتاق بازگشتند، ۲۰ دلار از پول‌ها کم شده بود. بلافاصله پس از این اتفاق، پلیس به سراغ این زن رفت و با گشتن وسایل و لباس‌های او ۲۰ دلار گمشده را با همان شماره سریال‌ها پیدا کرد. به این ترتیب این زن دستگیر شد و با قرار وثیقه ۱۵۰۰ دلاری به زندان افتاد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه