مدیر کل سابق امور اجتماعی استاندار گیلان:

دادستان به عنوان مدعی العموم وارد ماجرای جهاد دانشگاهی شود

مدیر کل سابق امور اجتماعی استانداری گیلان از دادستان استان خواست به عنوان مدعی العموم وارد ماجرای اخیر جهاد دانشگاهی گیلان شوند.

دادستان به عنوان مدعی العموم وارد ماجرای جهاد دانشگاهی شود

به گزارش ۸دی، عزیز پورعزیزی مدیرکل سابق فرهنگی اجتماعی استانداری گیلان و مدرس حقوق دانشگاه های استان در واکنش به جمع آوری پرچم آمریکا از زیر پای دانشجویان به دستور مسئولان جهاد دانشگاهی گیلان ضمن یادداشتی نوشت:

این روزها با خبر شدیم پرچم آمریکا که نماد استکبار می باشد از زیر پای دانشجویان انقلابی جمع شده و اجازه نصب به آنان داده نشده است و گویا گفته اند که تبرّی از آمریکا به سیزده آبان محدود می باشد! جای تاسف است در مرکزی دانشگاهی هنوز ندانند که شعار مرگ بر آمریکا و ابراز تنفر از آمریکا به همه ساعات و روزهای عمر انقلاب اسلامی عمومیت می یابد چگونه به خود اجازه می دهند مدیرانی که در عرصه علمی و دانشگاهی خدمت گذاری می کنند در صدد قبح زدایی از تنفر آمریکا باشند. البته از مدیر این دانشگاه چنین چیزی بعید نمی باشد زیرا سوابق ایشان برای همه محرز و مشخص است.

آقای رئیس دانشگاه! فراموش نکرده ایم آن روزهای سیاه فتنه ۸۸ به جای اعتراض به انتخابات اردوکشی خیابانی کردند. در آن فتنه به امام و رهبری و ارزشهای انقلاب اسلامی توهین شد و در جریان هسیتم که نزدیکان شما هم در این استان جز فعالین بودند.

شما ادعای روشنفکری می کنید ولی نمی دانید ذات حادثه ۱۶ آذر چه بوده است! حرکت برای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی توسط همین دانشگاهها و دانشجویان آغاز شد و دانشجویان ما نقش به سزایی ایفا کرده اند و امروز هم بخاطر همین روحیه انقلابی آماج بسیاری از تبلیغات خصمانه استکبار ودشمنان درجه اول انقلاب قرارگرفته اند. مگر شما نمی دانید ذات ۱۶ آذر استکبارستیزی و لگد مال کردن پرچم و هیمنه قدرت پوشالی استکبار جهانخوار آمریکاست. دانشجویان ما همیشه ضد استکبار ضدسلطه، ضد استبداد و دنبال عدالتخواهی بوده اند.

مگر شما می توانید این تفکر ناب را از دانشجو بگیرید به شما یادآوری می کنیم دانشگاه پایگاه اصلی انقلاب بوده و بازهم خواهد بود و نیروهای جوان جبهه انقلابی بیدار و با بصیرت گوش به فرمان ولی امر خود هستند. شما باچه انگیزه ای از اقدام انقلابی دانشجویان ممانعت کرده اید.

وقتی پرچم آمریکا در خود آمریکا در پی اعتراض به نتیجه انتخابات توسط مردم به آتش کشیده می شود، آن وقت شما پرچم آمریکا را از زیر پای جوانان انقلابی جمع می کنید و مدعی هستید که با آمریکا هیچ مشکلی نداریم؟! شما باید این باور را به ذهنت بسپارید که تا این جوانان انقلابی پشت سر امام حاضر خود هستند منور فکران غربگرا و کدخداپرستان هرگز به آرزوهای باطل خود نخواهند رسید. دانشگاه مکان مقدسی است، متاسفانه در این چند سال اخیر در بعضی از دانشگاهها انتصابات با ملاحظات انجام گرفته که جای تعجب است. شما به جای ابراز ندامت و پشیمانی و عذرخواهی از مردم غیور و انقلابی گیلان به ویژه دانشجویان انقلابی دنبال تغییر دادن صورت مسئله هستید و از دیگران می خواهید که آنان عذر خواهی کنند!

پیشنهاد می کنیم دادستان محترم بعنوان مدعی العموم به این موضوع مهم وارد شده و نسبت به پیگیری های قضایی اقدام لازم را بعمل آورد زیرا بدون تردید چنین عمل زشتی از سوی مدیران جهاد دانشگاهی استان موجب جریحه دارشدن احساسات پاک از همه دوستداران انقلاب به ویژه خانواده های شهدا شده و کمترین چیزی که می تواند براین الام مرحم قرار دهد پیگیرهای قضایی است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه