رئیس مجمع عالی بسیجیان گیلان:

دستگاه قضایی گیلان با خاطیان جهاد دانشگاهی برخورد کند

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان گفت: از دستگاه قضایی انتظار داریم که پیگیر اعمال ضد انقلابی جهاد دانشگاهی گیلان باشد.

دستگاه قضایی گیلان با خاطیان جهاد دانشگاهی برخورد کند

به گزارش ۸دی، سردار نظرعلی علیزاده در گفتگو با خبرنگار گیلانستان با اشاره به حواشی اخیر جهاد دانشگاهی گیلان و جمع کردن پرچم آمریکا و اسرائیل از زیر پای دانشجویان اظهار کرد: از اینکه در جهاد دانشگاهی چنین عملی صورت گرفته بسیار جای تاسف است.

وی افزود: جمع آوری پرچم آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب از زیرپای دانشجویان به هر دلیلی، چه با دستور و چه بدون دستور نشانگر نفودی است که در مراکز علمی و دانشگاهی صورت پذیرفته است.

رئیس مجمع عالی بسیج سپاه قدس گیلان همچنین با تاکید بر اینکه هرکسی آمریکا و اسرائیل را دشمن می داند باید به این عمل اعتراض نماید، تصریح کرد: نیروهای جبهه انقلاب با هشیاری همه حرکات جریان نفوذ را رصد می نمایند.

علیزاده با اشاره به اینکه غربگرایان گیلان را در این زمانها که چهره واقعی خود را نشان می دهند به راحتی می توان شناخت، ابراز کرد: از نیروهای جبهه انقلاب اسلامی در دانشگاه ها اعم از اساتید و دانشجویان انتظار می رود که با انسجام در مقابل این تفکر وابسته و عمل ضد انقلابی، عکس العملی مناسب و انقلابی نشان دهند.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان در پایان ضمن محکوم کردن اقدام اخیر جهاد دانشگاهی اذعان کرد: از دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی و دستگاه قضایی و دادستان محترم انتظار داریم که پیگیر چنین اعمال ضد انقلابی باشند و با عوامل آن برخوردی قاطع نمایند تا دیگر شاهد این نوع حرکات دشمن پسندانه در این استان نباشیم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه