نماینده مردم آستارا در گفتگو با 8دی:

ما نه تنها از روی پرچم بلکه از روی آمریکا و اسرائیل عبور خواهیم کرد/ اقدام جهاد دانشگاهی گیلان در دل دشمنان امید ایجاد کرد

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام غلط برخی از مسئولان جهاد دانشگاهی گیلان برای دشمنان امید بخش است.

ما نه تنها از روی پرچم بلکه از روی آمریکا و اسرائیل عبور خواهیم کرد/ اقدام جهاد دانشگاهی گیلان در دل دشمنان امید ایجاد کرد

ولی داداشی در گفتگو با خبرنگار ۸دی نسبت به اقدام برخی از مسئولان جهاد دانشگاهی گیلان واکنش نشان داد و اظهار داشت: ما در تمامی دوره های گذشته از آمریکا ضربه دیده ایم و تاکنون هر ضربه ای که توانسته اند به ما وارد کرده اند.
وی با تاکید بر اینکه امید به بیگانگان پنداری غلط است، افزود: برخی از مسئولانی که مسیر را گم کرده اند باید بنشینند و امید به آمریکا نداشته باشند.
نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی ضربات سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی را از الطاف دشمنان به ایران برشمرد و گفت: تاکنون آمریکا هر کاری که از دست آنها برای ضربه زدن به ایران برآمده دریغ نکرده اند و انجام داده اند.
دبیر کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از اقدام انقلابی دانشجویان در جهاد دانشگاهی اظهار کرد: ما نه تنها از روی پرچم آمریکا بلکه از روی خود آمریکا و اسرائیل رد خواهیم شد و آنها را له خواهیم کرد.
داداشی با اشاره به اینکه هیچکدام از اقدامات آمریکا برای جمهوری اسلامی ایران مثبت نبوده است، افزود: نباید به فکر این بود که آمریکا قرار است روزی به ما کمک کند.
وی با اعلام اینکه برخی از مسئولان چشم امیدشان به آمریکایی ها است، اظهار داشت: مردم عزیز کشور ما هیچ چشم امیدی به آمریکا ندارند.
نماینده آستارا در مجلس با بیراهه خواند حرکت مسئولان جهاد دانشگاهی گیلان و اینکه باید سر عقل بیایند، تاکید کرد: کسیکه اشتباهی انجام می دهد باید از مردم و نظام عذرخواهی کند.
دبیر کمیسیون اصل نود مجلس در ادامه این مطلب گفت: مردم از کسی که  انقلابی است عذر خواهی کند همیشه اسلوبشان بخشش است و مسئولان جهاد دانشگاهی باید از افکار عمومی پوزش بطلبند.
داداشی با هشدار به اینکه عذر خواهی کردن هم به نفع خودشان است و هم به نفع کل جمهوری اسلامی، مطرح کرد: دشمنان رفتارهای اینچنینی را رصد می کنند و فکر می کنند در داخل کشور برای خود جای پایی دارند.
نماینده آستارا با بیان اینکه اقدام مسئولان جهاد دانشگاهی در دل دشمنان امید ایجاد کرده است، بیان داشت: در کشور برخی مواقع یه سری اتفاقاتی می افتد که دشمنان در خارج از کشور کیف می کنند و می پندارند که در داخل کشور اعوان و انصاری دارند.
وی به عذرخواهی هرچه سریعتر مسئولان جهاد دانشگاهی تاکید کرد و افزود: مسئولان جهاد دانشگاهی عذر خواهی کنند تا مورد اتهامات افکار عمومی قرار نگیرند و امیدواریم در روزهای آتی این پوزش طلبیشان به گوش همگان برسد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه