سرلشکر جعفری در مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید سازمان بسیج:

“بسیجی بودن و بسیجی ماندن” نسبت به ابتدای انقلاب سخت‌تَر شده/ دشمنی دشمنان با بسیج شدت گرفته است

فرمانده کل سپاه تاکید کرد:‌ دشمنی دشمنان با بسیج شدت گرفته است، چون بسیج در راه درست قرار گرفته است.

“بسیجی بودن و بسیجی ماندن” نسبت به ابتدای انقلاب سخت‌تَر شده/ دشمنی دشمنان با بسیج شدت گرفته است

به گزارش هشت دی ، سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز در مراسم تودیع سردار محمدرضا نقدی رئیس پیشین سازمان بسیج مستضعفین  و معارفه سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس جدید این سازمان، با اشاره به زحمات سردار نقدی در بسیج، گفت: زحمات و تلاش‌های سردار نقدی نیاز به گفتن ندارد و تلاش‌های بی‌دریغ ایشان برای همگان عیان است.

وی با بیان اینکه اقدامات سردار نقدی در سازمان بسیج مستضعفین اثربخش و مورد نیاز جامعه انقلابی بوده‌است، تأکید کرد: پویایی انقلاب و شور و حالی که مردم در حمایت از انقلاب دارند حاصل رشادت‌های بسیج و بسیجیان است و امروز ما در جنگ سختی با دشمن هستیم که نیروهای انقلاب یعنی بسیجیان در مقابل دشمن صف‌آرایی کرده‌اند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه بخشی از بسیجیان عضو رسمی بسیج نیستند و خواسته‌اند بخش قابل توجهی از پتانسیل بسیج پنهان و دشمن‌شکن باقی بماند، تأکید کرد: امروز هر چه از انقلاب می‌گذرد بسیجی بودن و بسیجی ماندن سخت‌تر می‌شود، چرا که ما شاهدیم تهدیدات سخت در حال تبدیل شدن به تهدیدات نرم هستند و هر چه به سمت تهدیدات نرم می‌رود تشخیص و عمل به تکلیف سخت‌تر می‌شود.

سرلشکر جعفری با اشاره به انتظارات مقام معظم رهبری از سازمان بسیج مستضعفین، گفت: انتظار می‌رود بسیج در عرصه‌های مختلف که انصافاً با زحمات آقای نقدی تعیین‌کننده بوده همچنان اثربخش بماند و با اقدامات انقلابی و راه‌اندازی هیئت‌های اندیشه‌ورز که مطالبه مقام معظم رهبری است، اقدامات خود را به سمت اقدامات راهبردی و اثربخش سوق دهد.

وی با بیان اینکه انتظار از رئیس جدید سازمان بسیج مستضعفین آن است که روی اقدامات راهبردی و اثربخش متمرکز شود، تأکید کرد: با توجه به پیچیدگی و نوع فعالیت‌های گسترده بسیج، ما انتظار داریم نقش بسیج در اقدامات اثرگذار روز به روز بیشتر شود و بسیج در مسیر انقلاب با سرعت بیشتری حرکت کند.

فرمانده کل سپاه گفت: البته سردار نقدی با انتصاب در معاونت فرهنگی سپاه از بسیج جدا نشده، چرا که مهمترین اقدامات فرهنگی سپاه به معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه محول شده و این معاونت باید در سطح راهبردی اقدامات فرهنگی را دنبال کند.

سرلشکر جعفری با اشاره به اهمیت ورود بسیج به جنگ نرم گفت: یکی از فرامین مقام معظم رهبری به سپاه، ورود و مقابله با جنگ نرم است که امیدواریم سردار غیب‌پرور با تجربه خوبی که دارد، در این مهم موفق باشد.

وی در پایان ضمن تقدیر مجدد از زحمات سردار نقدی، خاطرنشان کرد: سردار غیب‌پرور که در سپاه استان فارس اقدامات خوب و موثری داشته و این استان را با شرایطی که داشت به خوبی مدیریت کرده، می‌تواند در بسیج پایه‌گذار اقدامات موثر و اثربخش فراوانی باشد.

 

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه