پایان مهلت ارسال آثار به مسابقه وبلاگ نویسی “محدثه” تاساعت ۲۴ امشب

دبیر برگزاری مسابقه وبلاگ نویسی روز دختر “محدثه” گفت: از پایان مهلت ارسال آثار تا ساعت ۲۴ امروز(شنبه) برای شرکت در این مسابقه خبر داد و گفت: فرصت ارسال آثار تمدید دیگری نخواهد داشت.

پایان مهلت ارسال آثار به مسابقه وبلاگ نویسی “محدثه” تاساعت ۲۴ امشب

مرتضی مهرورز دبیر برگزاری مسابقه وبلاگ نویسی روز دختر “محدثه” در گفتگو با خبرنگار ۸دی نیوز از پایان مهلت ارسال آثار تا ساعت ۲۴ امروز(شنبه) برای شرکت در این مسابقه خبر داد و گفت: فرصت ارسال آثار تمدید دیگری نخواهد داشت.

مدیر مرجع وبلاگ نویسان استان گیلان در تشریح اهداف و چشم انداز این مسابقه وبلاگ نویسی افزود: مسابقه وبلاگ نویسی “محدثه” در راستای فعال سازی کاربران اینترنتی و طراحان گرافیکی در ترویج حجاب و عفاف در سطح فضای مجازی و جامعه، در دو بخش گرافیک و یادداشت کوتاه توسط وبلاگستان ۸ دی – مرجع وبلاگ نویسان گیلانی برگزار می گردد.

وی خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان آثار خود را در زمینه های یادداشت کوتاه و گرافیک از ۴ شهریور لغایت ۱۶ شهریور در قالب پست در وبلاگ شخصی خود و ارائه لینک آن به وبلاگستان ۸ دی برای ما ارسال نموده اند.

مهرورز تأکید کرد: این مسابقه در ۵ موضوع حجاب و عفاف، حیا و وقار، دختر مسلمان، سبک زندگی دختر ایرانی، زن مقاومت و بیداری اسلامی برگزار گردیده است و تاکنون قریب به ۱۶۰ اثر برای ما ارسال شده است.

مدیر وبلاگستان ۸دی در پایان اظهار داشت: در دهه کرامت آثار برگزیده در دو بخش گرافیک و یادداشت کوتاه معرفی خواهد شد و از نفرات برتر توسط مرجع وبلاگ نویسان استان گیلان تقدیر و تشکر به عمل خواهد آمد.

mohaddese

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه