پس از 14 روز آتش بس؛

شهردار لنگرود کارت زرد گرفت / آغاز موج جدید تحرکات شورای شهر لنگرود؟

مدتی قبل احتمال استیضاح شهردار لنگرود نقل محافل بود که طبق قانون کحالی از ۲۳ آبان به مدت ۱۰ روز فرصت پاسخگویی به شورا را داشت.

شهردار لنگرود کارت زرد گرفت / آغاز موج جدید تحرکات شورای شهر لنگرود؟

به گزارش ۸دی، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، جلسه شورای شهر با شهردار جهت پاسخگویی به ۲۳ سوال مطرح شده شورای شهر در ۴ آذر برگزار شد که در آخر ۷ نفر از جمع ۹ نفره شورای شهر از پاسخهای شهردار قانع نشدند و طی نامه ای به رئیس شورای شهر درخواست پیگیری در این خصوص را کردند که متن نامه را در زیر می بینید.

سرانجام و پس از کش و قوس های فراوان ، اعضای شورای شهر لنگرود مدتی را آتش بس داده و از کحالی خواستند که سر و سامانی به موارد مطرح شده دهد.

اما جالب اینجاست که این آتش بس خیلی زودتر از انچه فکرش را می کردیم به پایانش نزدیک شده است ؛ شب گذشته و در جلسه شورای شهر لنگرود ، رضا کحالی اولین تذکر جدی خود را پس از آن همه پر سر و صدا و ماجرای طرح سوال و استیضاح دریافت کرد.

یک منبع آگاه در گفت و گویی کوتاه با ما ضمن خودداری از بیان جزییات تذکر اظهار کرد: در جلسه شب گذشته شورای شهر لنگرود ، اعضای شورا ، اولین تذکر جدی خود را پس از ماجراهای اخیر به کحالی داد.

این فرد مطلع نگفت که آیا این تذکر ، آغاز موج جدید تحرکات شورای شهر لنگرود خواهد شد یا خیر ؛ اما هرچه هست ، نباید چندان به بهبود روابط میان اعضای مخالف کحالی با وی امیدوار بود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
این آقای کحالی خرج های اضافی میکنه و فاکتور هم به کسی نمیده فقط ظاهر سازی و کار های عوامفریبانه فقط خودشو قبول داره جالبتر اینکه همونایی که ایشونو آوردن زودتر از مخالفینش شروع به اعتراض کردند
در حاشیه