عضو کمیسیون بهداشت مجلس در گفتگو با 8دی:

چای قاچاق سلامت مردم را تهدید می کند / تولیدات داخلی باید در صدا و سیما تبلیغ شود

نماینده مجلس به ضرورت تبلیغ محصولات داخلی توسط رسانه ملی اشاره کرد و گفت: ورود چای قاچاق به کشور سلامت مردم را تهدید می کند.

چای قاچاق سلامت مردم را تهدید می کند / تولیدات داخلی باید در صدا و سیما تبلیغ شود

ذبیح الله نیکفر در گفتگو با خبرنگار ۸دی، از واردات بی رویه چای خارجی انتقاد کرد و اظهار داشت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری هر تولید داخلی باید یک پیوست فرهنگی داشته باشد.
وی به ضرورت تبلیغ محصولات کشاورزی توسط رسانه ها تاکید کرد و افزود: باید در صدا و سیما  و رسانه ملی تولیدات داخلی همچون چای و برنج را تبلیغ کنند.
نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه واردات چای خارجی بر سفره مردم سلامت مردم را هدف قرار داده، گفت: معمولا تمامی محصولاتی که از خارج بر سفره مردم آورده می شود خالی از مشکل نیست و پس از گذشت زمان ماهیت سوء محصولات رو شده است.
عضو کمیسیون بهداشت مجلس به لزوم آینده نگری در خصوص محصولات ناسالم خارجی اشاره داشت و اظهار کرد: تبعات و آثار چای خارجی در آینده نزدیک در سلامت مردم خود را نشان خواهد داد.
نیکفر توجه بیش از پیش دولت نسبت به ساماندهی به چای کشور را مورد تاکید قرار داد و مطرح کرد: لازم است از دولت به منظور خرید تضمینی برگ سبز چای تشکر شود اما نباید از ساماندهی این محصول در بازار غافل شد.
وی در ادامه این مطلب افزود: با تصمیماتی که در کمیسیون بهداشت در این خصوص داشته ایم، امیدواریم دولت نسبت به خواسته های ما توجه کند و تسهیلاتی را که قرار است در قالب بهزراعی و هرس پرداخت کند تسریع بخشد.
نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس به امیدواری کشاورزان مبنی بر دریافت تسهیلات این قبیل اشاره کرد و افزود: رغبت کشاورزان برای نگه داری و افزایش تولید چای با این تدبیر بیشتر می شود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه