عضو شورای شهر خمام در گفتگو با 8 دی :

احداث پیاده راه یک کار سیاسی است / بخاطر چند مجسمه مردم را از نان خوردن نیاندازید

عضو شورای شهر خمام گفت : احداث پیاده راه فرهیختگان با وجود نزدیک بودن انتخابات جنبه ی تبلیغاتی دارد.

احداث پیاده راه یک کار سیاسی است / بخاطر چند مجسمه مردم را از نان خوردن نیاندازید

علی اصغر امیری عضو شورا اسلامی شهر خمام در گفتگو با خبرنگار هشت دی؛ با اشاره به جزئیات احداث پیاده راه فرهیختگان این شهر و با بیان اینکه جزئیات این پروژه پیش از طرح در صحن علنی شورا رسانه ای شده است اظهار داشت: متاسفانه عده ای از اعضای شورا رأسا تصمیم گیری کردند و بدون مطرح کردن در شورا و شنیدن نظرات دیگر اعضای شورا و به اجماع رسیدن این موضوع را رسانه ای کردند.

وی با اشاره به اینکه هیچ هزینه ای برای ساخت پیاده راه برآورد نشده است و فی البداهه عمل کردن زیبنده مردم این شهر نیست افزود: هماهنگی لازم در شورای شهر خمام نیست و این امر متوجه مسئول جلسه شوراست.

امیری با بیان اینکه بدون برنامه ریزی عمل کردن در مورد پروژه ای حساس ممکن است جنبه تبلیغاتی داشته باشد گفت: این بی برنامگی و شتاب زده عمل کردن می تواند کاری سیاسی باشد و به دلیل نزدیک بودن انتخابات تنها جنبه تبلیغاتی داشته باشد و اگر عده‌ای به هدف خود برسد احتمال نیمه تمام مانده پروژه نیز هست.

وی در ادامه گفت: بنده مخالف پروژه های فرهنگی و اقداماتی از این دست نیستم، اما مطرح نکردن این موضوع و جویای نظر سایر اعضا شورا نشدن را نمی پسندم.

عضو شورای شهر خمام با اشاره به اینکه محل مورد نظر برای احداث پیاده راه فرهیختگان مکان کسب و کار دست فروشانی است که حدود ۳۵ سال از قِبَل این کار نان می خوردند تصریح کرد: مردم مسائل فرهنگی را بدون برنامه ریزی نمی پذیرند، امروز مردم از نظر اقتصادی بسیار تحت فشارند و بنده با این قسمت قضیه کنار نمی آیم.

وی با بیان اینکه نباید بخاطر زدن چند مجسمه و کار فرهنگی به اشتغال افراد آسیب زد یاد آور شد: نباید بخاطر کار فرهنگی که البته جنبه انتخاباتی دارد عده ای را از نان خوردن بیاندازیم، چرا این خلاقیت و ایده ها را برای اشتغال جوانان به کار نمی بندیم؟ مشکل اصلی شهر ما اشتغال جوانان و خانواده های بی سرپرست است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه