فرماندار املش:

برجام باعث شد ایرانیان بتوانند به همه دنیا سفر کنند!

فرماندار املش گفت: برجام توانست ایران هراسی و اسلام هراسی را از بین ببرد و اکنون ایرانیان به اکثر کشورهای دنیا می توانند مسافرت کنند.

برجام باعث شد ایرانیان بتوانند به همه دنیا سفر کنند!

به گزارش ۸دی، یونس محمودی در همایش تجلیل از فعالان اقتصادی شهرستان املش ضمن تشکر از حضور قاسم رضاییان صادر کننده نمونه چای اظهار داشت: امسال می توانستیم جنگ صنعت چای را در شهرستان برپا کنیم. ما شاهد ارتقای سطح بهره وری و همچنین اعتلای و ضعیت معیشتی چایکاران هستیم و این مهم جز با عنایات خداوند و توجه و همدلی دولت دکتر روحانی حاصل نمی شد.

وی افزود: شهرستان املش یک پتانسیل بسیار بالقوه ای در زمینه اقتصادی دارد لذا در جهت تعرفه و شناساندن اضلاع اقتصادی و مواریث تاریخی آن باید گامهای موثری برداریم.

فرماندار املش ادامه داد: شهرستان املش هم در بحث استحصال چای و هم از حیث کمی و کیفی دارای باغات مستعد چای نسبت به سایر شهرستانهای استان است. امسال بر خلاف سالهای گذشته کشاورزان از یک معیشتی خوبی برخوردارند. هرچند در بخش اجرایی به آن وضع مطلوب کار نرسیدیم اما تلاش دولت بر این است تا بتوانیم گامهای موثر و کارشناسی برداریم.

محمودی با بیان اینکه افتخار داریم به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان ارتباط چهره به چهره با مردم داشته باشیم گفت: افتخار دولت دکتر روحانی این است که ارتباطشان با مردم٬ تنگاتنگ است ما بر خلاف همه سیاستهای گذشتگان مرعوب ملت نیستیم. جلساتی در روز های سه شنبه هر هفته با حضور مسولان در فرمانداری برگزار می شود و مشکلات مردم در صنوف مختلف مورد بحث و بررسی قرار می گیرد و مرتفع می شود. ما شورای گفتمان دولت با ملت داریم.

فرماندار املش ادامه داد: صادرات چای شهرستان بیانگر بخشی از اضلاع اقتصادی با استفاده از پتانسیلهای موجود شهرستان است که این موضوع برای دولت یک ارزش است.

وی تأکید کرد: میخواهیم به دولت کمک کنیم چای و فندق و برنج و گل گاو زبان ما باید پشتیبان قوی در داخل و خارج داشته باشد اقتصاد مقاومتی املش پویا و مانا است اما ایستا نیست.

فرماندار املش متذکر شد: دانش بنیان بودن یعنی دعوت از سفیر ارمنستان به ایران و حضور در املش یعنی اقتصاد برونگر و دانش بنیان است که این کار باعث مسرت ما شد و حضور صادر کننده املشی اقای رضاییان در کشورهای ماورای قفقاز به معنی این است که اقتصاد املش رو به شکوفایی است.

محمودی ادامه داد: وظیفه ما باز خوانی فعالیتها و تلاشها و سیاستهای دولت برای افکار عمومی است. باید در بخش خصوصی و دولتی و تعاونی، منادی دولت باشیم که هستیم و خواهیم بود.

نماینده عالی دولت در املش تاکید کرد: برجام توانست ایران هراسی و اسلام هراسی را از بین ببرد. بایستی حکمیت ما منصفانه و کاوشگرایانه باشد. کاهش واردات و افزایش صادرات در مقایسه با دولت گذشته٬ قابل تقدیر است. اکنون ایرانیان به اکثر کشورهای دنیا می توانند مسافرت کنند.

وی با بیان اینکه بسته تهاجمی و تدافعی شورای امنیت ملی در برابر آمریکا آماده است تا بگوییم اسلام اهل مدارا است، اسلام٬ دین سمعه و سهله است ولی ما سخت می گیریم  گفت: بله برجام یک ظرایف و مصایقی داشت که با نکته نظر رهبری مرتفع شد و تبدیل به برجام مشروط شد. مگر ما در قالب برجام مشروط مذاکره نکردیم؟ برجام مشروط بود که با منویات و حمایت رهبری و با هدایت هوشمندانه آقای روحانی با دستگاه دیپلماسی غربی وارد کارزار شد.

محمود تأکید کرد: از برخی آقایان انتظار داریم که به اغوای افکار عمومی شهرستان نپردازند! بستر برای عرصه های سیاسی و فعالیتهای اقتصادی فراهم است ما در خدمت مردم و سرمایه گذاران هستیم. این جلسه به عنوان نخستین جلسه فعالان اقتصادی شهرستان تلقی می شود.

وی در بخش پایانی سخنان خود اظهار کرد: توسعه مزرعه بلدرچین و توسعه مزرعه ماهیان متراکم در این شهرستان جواب داد. درست است که شهرک صنعتی نداریم ولی با اقدام به خرید زمینهای مردم  سعی در توسعه شهرک صنعتی داریم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
به آقای فرماندار بفرمایید یک درصد توانستند به تمام دنیا سفر کننده جمعیت ایرا 80 میلیون است نه 1میلیون
ناشناس
آقای فرماندار! شروط رهبری در برجام رعایت شد یا شما هم الان هوای برجام خراب شد وظیفه حواله دادن ناکامی برجام به رهبری را به عهده گرفته اید؟ اگر کسی نظرات و سخنان رهبر انقلاب در مورد برجام را فراموش کرده است ملت چیزی را از یاد نبرده اند
علی
سلام فرماندار صبح دل انگیزت بخیر صبحونه آب پرتقال با رولت سرو میکنید یا شیر توت با خاویار
گرکرودی
احسنت به فرماندار دلسوز و کارامد شهرستان املش تا بسووووزند این دلواپسان جیب واپس
در حاشیه