از 21 آذر ماه؛

نمایشگاه کتاب رشت با ۵۰درصد تخفیف در مجتمع فرهنگی خاتم الانبیاء افتتاح می شود

مدیر برگزاری نمایشگاه کتاب رشت خبر داد: از ۲۱ آذر ماه نمایشگاه کتاب رشت با ۵۰ درصد تخفیف در مجتمع خاتم الانبیا آغاز به کار می کند.

نمایشگاه کتاب رشت با ۵۰درصد تخفیف در مجتمع فرهنگی خاتم الانبیاء افتتاح می شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت در گفتگو با ۸دی اظهار داشت: برای گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی با توجه به استقبال مردم فرهیخته و کتاب دوست گیلان، برگزاری چنین نمایشگاه هایی اقدامی برای دسترسی آسانتر شهروندان به کتاب، باشرایطی مناسب است.

محمد حسن پور با اشاره به تنوع موضوعات و تعدد انتشارات شرکت کننده در این نمایشگاه افزود: کتابهای تاریخی درباره گیلان و گیلان شناسی و جریان نهضت جنگل، همچنین مطالب متنوع داستانی و کتابهای ویژه کودک و نوجوان از مزایای نمایشگاه است.
بهادر شرف خانی  مدیر مسئول برگزاری نمایشگاه نیز از شرکت پخش راونیز  که با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری و سازمان اجتماعی، فرهنگی، ورزشی شهرداری رشت اقدام به برپایی نمایشگاه کتاب نموده است خبر داد و گفت: با توجه به تخفیف ۵۰ در صدی و نیمه رایگان بودن به نسبت قیمت پشت جلدکتابها،ازاقشارمختلف شهروندان گیلانی، جامعه علمی وفرهنگی، آموزش و پرورش، مهدهای کودک و نوجوانان و جوانان، به دلیل وجود کتابهای متناسب با سنین مختلف، برای بازدید از نمایشگاه، دعوت بعمل می آید.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه