افشاگری نماینده تالش در صحن علنی مجلس؛

سازمان برنامه و بودجه گیلان لیستی از بستگان دولت را برای استخدام به مدیران استانی ارائه کرده است

سازمان برنامه و بودجه گیلان بر خلاف قانون لیستی را برای استخدام از بستگان خود به مدیران کل استان ارائه داده و آنها را تهدید کردند.

سازمان برنامه و بودجه گیلان لیستی از بستگان دولت را برای استخدام به مدیران استانی ارائه کرده است

به گزارش ۸دی، محمود شکری در تذکری شفاهی در پایان جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس با تبریک آغاز هفته وحدت خطاب به رئیس جمهور گفت: سازمان برنامه و بودجه استان گیلان بر خلاف قانون مدیریت خدمات کشوری و قانون بودجه ۹۵ لیستی را برای استخدام از بستگان و دوستان خود به مدیران کل استان ارائه داده و آنها را تهدید کردند که در صورت استخدام نکردن این افراد تخصیص های بودجه ای داده نمی‌شود. روندی که خلاف قانون است.

وی در شرایطی که به گفته وی در کشور چند میلیون نفر جوان بیکار وجود دارد خواستار ورود دیوان محاسبات و بازرسی کل کشور به این موضوع شد تا برابر قانون با متخلفان برخورد شود.

نماینده تالش، رضوانشهر و ماسال تاکید کرد: اگر دولت قانون را رعایت نکند چه انتظاری از جوانان برای رعایت قانون و عدم اعتراض نسبت به این بی قانونی وجود دارد.

شکری در پایان نسبت به اجرایی نشدن پروژه های عمرانی وزارت راه و شهرسازی درحوزه انتخابیه اش انتقاد کرد و بر لزوم پرداخت خسارات وارد شده به روستاییان کشاورز در شهرستان های تالش رضوانشهر و ماسال تاکید کرد.

منبع: ایسنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه