مسئولین پاسخگو باشند؛

افشاگری رئیس هیئت فوتبال لاهیجان درباره تابلوهای تبلیغاتی قاتل / واگذاری مزایده ها غیرقانونی بود + اسناد

رئیس هیئت فوتبال لاهیجان گفت: اسناد مرتبط با قراردادهای تابلوهای تبلیغاتی تختی و یازده تابلو تبلیغاتی سالن ورزشی مهر موجود نیست.

افشاگری رئیس هیئت فوتبال لاهیجان درباره تابلوهای تبلیغاتی قاتل / واگذاری مزایده ها غیرقانونی بود + اسناد

به گزارش ۸دی، به نقل از «لاهیجان»، رئیس هیئت فوتبال لاهیجان در ابتدا با بیان اینکه این ضایعه اسفناک را به خانواده مرحوم شعاع کاظمی و هدایت صفا تسلیت می گویم و سکوت بنده طی این هفت روز بخاطر همدردی با خانواده متوفی بود افزود: خواستم مدتی با صبر و حوصله و خویشتن داری مهر سکوت را برلب بزنم، که خدای نکرده مطلبی بدون اسناد منتشر شود و موجب ناراحتی این خوانواده شود.

محسن شعربافان اظهار داشت: از زمانی که این پست را تحویل گرفتم، نزدیک به پنج ماه میگذرد و در هنگام تحویل این پست، تمامی مبالغ مربوط به حقوق و دستمزد مربیان و بازیکنان از حساب خارج شده بود و این بزرگترین مشکل برای هیئت فوتبال جدید لاهیجان بود؛ بنده بدون اینکه جوابگوی، مشکلات مالی افراد باشم این پست را قبول کردم.

وی گفت: متاسفانه با فضای سازی مسموم رسانه ای بنده را به مسیری بردند که برای دفاع از هیئت فوتبال باید افشاگری کنم و قضاوت را به مردم واگذار کنم.

شعربافان با بیان اینکه زمان تحویل هیئت فوتبال توسط بنده، تابلوی تبلیغاتی« آرامیس»، «سیر و سفر»، «بیمه ایران»، «نادی» و «کوک تی» روی دیوار زمین ورزشی تختی قرار داشت و قرارداد هیچ کدام از این تابلوها ثبت نشده بود و یا در آرشیو هیئت فوتبال قرار نداشت تصریح کرد: بنده برای مستندسازی، طی نامه ای به تک تک این عزیزان از آنها مدرکی دال بر عقد قراداد درخواست کردم، ولی جوابی نگرفتم.

رئیس هیئت فوتبال لاهیجان در پاسخ به این سوال خبرنگار «لاهیجان»، که چند نامه به صاحبان این تابلوهای تبلیغاتی زدید گفت: دو نامه در تاریخ ۲۱ شهریور و ۲۲آبان به صاحبان تابلوهای تبلیغاتی ارسال کردیم و از آنها مدرک قرارداد خواستم که متاسفانه هیچ کدام از این عزیزان قرارداد خود را اعلام نکردند.

وی افزود: البته شرکت نوشین اعلام کرد که مبلغ ۱۶ میلیون تومان بابت نصب تابلو پرداخت کرده، ولی سندی در هیئت فوتبال وجود ندارد که این پول به حساب کدام شخص حقیقی یا حقوقی واریز شده است و شاید هم سندها را از بین برده اند.

شعربافان با بیان اینکه نامه دوم نیز در تاریخ ۲۲ آبان ارسال شد ولی بازهم جواب نگرفتیم گفت: البته زمانی که این هیئت را تحویل گرفتم نزدیک به سه و نیم میلیون پول در حساب هیئت بود و البته نزدیک به ۱۶ میلیون تومان نیز بدهی وجود داشت که متعلق به مربیان و بازیکنان بود. بنابراین بنده مجبور شدم از هزینه شخصی برای پرداخت بخشی از این بدهی ها اقدام کنم.

وی افزود: برای تمامی صحبت هایم اسناد دارم و به علت عدم تجربه چیزی را بیان نمی کنم و البته از مردم میخواهم اسناد را ببینند و خودشان قضاوت کنند. مردم باید عملکرد مسئولان را مورد نقد قرار دهند.

شعربافان در پاسخ به این سوال خبرنگار«لاهیجان»؛ که در زمان کدام رئیس اداره برای اولین بار مجوز تبلیغات محیطی بر روی دیوار ضلع شمالی باشگاه ورزشی تختی صادر شد گفت: وقتی بنده هیئت را تحویل گرفتم این تابلوها وجود داشته و مجوزی را نیز از ناحیه مدیریت قبلی ندیدیم، یعنی چیزی در آرشیو هیئت فوتبال وجود  نداشت و تمام این تابلوها در دوره مدیریت قبلی رئیس اداره ورزش و جوانان صادر شده است و بنده نیز متاسفانه مستاجر هیئت فوتبال هستم.

«لاهیجان»: یعنی رئیس هیئت فوتبال در زمین ورزشی تختی مستاجر است؟ لطفا توضیح بیشتری دراین زمینه ارائه کنید.

بله، زیرا زمین فوتبال لاهیجان هم استیجاری است و رئیس سابق اداره ورزش و جوانان شهرستان، زمین فوتبال را طی یک مزایده به برادر خود با مبلغ ماهیانه ۴ میلیون واگذار کرد که از لحاظ قانونی نیز این قرارداد دچار اشکالاتی است. زیرا فردی که رئیس اداره است حق ندارد مزایده را به اقوام نزدیک خود واگذار کند.

شعربافان با بیان اینکه در اقدامی عجیب تنها زمین ورزشی لاهیجان که برای برگزاری مسابقات فوتبال است طی یک مزایده به برادر رئیس سابق اداره ورزش و جوانان واگذار شد و بنده شرمنده همه فوتبالیست های لاهیجان هستم که به عنوان رئیس هیئت نمی توانم زمین در اختیار آنها قرار دهم اظهار داشت: سالن ورزشی مهر هم در اختیار برادر رئیس سابق اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان قرار گرفته و به نوعی ایشان از فرصت به دست آمده در دوران مدیریت خود سوء استفاده کردند.

وی با بیان اینکه علاوه بر تابلوهای تبلیغاتی زمین ورزشی تختی، تابلوهای ورزشگاه مهر هم به علت وزش باد شدید فروریخت، افزود: بادی با سرعت بالای ۸۰ کیلومتر برساعت وزیدن گرفت که تعدادی تابلو در زمین های ورزشی لاهیجان هم فرو ریخت و البته چون کسی در آن لحظه در سالن مهر نبود، خدا رو شکر اتفاق خاصی نیز نیفتاد.

شعربافان در پاسخ به این سوال «لاهیجان» که آیا تابلوهای تبلیغاتی زمین ورزشی مهر وضعیت مشخصی دارد گفت:خیر؛ یازده تابلو تبلیغاتی توسط مدیران وقت نصب شد که قراردادها با مدیریت گذشته اداره ورزش و جوانان بسته شده و نوع قراردادها به جز سه سند موجود است و البته مشخص نیست این هزینه ها صرف چه اموری شده است و به کدام حساب واریز شده است.

رئیس هیئت فوتبال لاهیجان در پاسخ به سوال خبرنگار «لاهیجان» که چرا تنها قراردادی که در فضای مجازی منتشر شده مربوط به یک آژانس هواپیمایی و با نام شما است گفت: این قرارداد جدید بسته نشده بلکه تمدید شده است. چون تیم کاری جدیدی هیئت فوتبال لاهیجان را تحویل گرفته که سابقه درخشانی دارد و چون دوستان گذشته نتوانستند فوتبال شهر را احیا کنند، از زمان تحویل این پست به هر نحوی ما را در فضای عمومی و مجازی تخریب کردند.

شعربافان در ادامه با بیان اینکه در تاریخ ۱۲ مرداد نیز با شهرداری لاهیجان مکاتبه ای داشتم که رونوشت آن برای شورای شهر نیز ارسال شد گفت: در آن نامه اصلاحات فیزیکی این منطقه را از شهرداری خواستم، که جوابی از این مجموعه دریافت نکردم و البته قصد نداریم خدای ناکرده شهرداری را محکوم کنم. دیوار موجود قدمتی ۵۰ ساله داشته و نباید از این موضوع غافل باشیم که فرسودگی دیوار و حادثه غیرمترقبه و وزش شدید بادی که از جنوب به شمال زد و سهل انگاری های روی داده، باعث شد این همشهری عزیز را از دست دهیم.

وی در پاسخ به این سوال«لاهیجان» که آیا دریافتی های آخرین ماه هئیت فوتبال را می دانید و آیا سندی برای این موضوع وجود دارد گفت: مبلغ سی تا سی و پنج میلیون تومان از حساب هیئت فوتبال خارج شده و البته تمامی مدارک نیز از هیئت فوتبال حذف شده و ما هیئت فوتبال خالی را در دست گرفتیم و مجبور شدیم که پرونده سازی کنیم.

رئیس هئیت فوتبال لاهیجان تصریح کرد: حتی اداره ورزش و جوانان هم نتوانسته اسنادی در این رابطه به ما ارائه دهد و تنها قراردادی که از دست آقایان در رفت همان تابلو مربوط به آرامیس بوده که اگر می دانستند همان را هم پخش نمی کردند. تاکید میکنم که قرارداد آرامیس جدید منعقد نشده بلکه هیئت فوتبال جدید، این قرارداد را با تغییراتی مثل تغییر بنر تمدید کرده است.

شعربافان در ادامه بااشاره به حجم تخریب ها در فضای مجازی با بیان اینکه دوره قبل و پیش از انتخابات شورای شهر هم شایعه کرده بودند که اگر شعربافان بیاید کحالی را از شهرداری عزل خواهد کرد در صورتی که خودشان این کار را کردند گفت: برخی دوستان در سکوت دستگاه های نظارتی، مهارت زیادی در مسموم کردن فضای شهر و مشوش کردن ذهن مردم دارند.

وی در ادامه با بیان اینکه در زمان مدیریت بنده بر هیئت فوتبال در دهه هفتاد، لاهیجان دارای چهار تیم برجسته مثل صنعت چای رودبنه، صنعت چای لاهیجان، بانک ملی رودبنه و شهرداری لاهیجان بود که تیم هایی با کیفیت بالا بودند گفت: این تیم ها همه صاحب نام بودند ولی از آن به بعد و تا به امروز، لاهیجان دچار خواب زدگی فوتبالی شد و تازه به همت پیشکسوتان شهر در حال درمان این موضوع هستیم.

محسن شیخ شعربافان در پایان افزود: اولین روزی که وارد هیئت فوتبال شدم برای رفاه حال ساکنان منطقه و دانش آموزان پله تعبیه شده برای دفتر هیئت که در پیاده رو قرار داشت را طبق ماده ۵۵ قانون شهرداری ها تخریب کردم و متاسفانه این اتفاق در دوره مدیریت قبلی صورت گرفته بود که رفت و آمد را نیز برای عابران پیاده بسیار سخت کرده بود.

%image_alt% %image_alt% %image_alt%

پایان پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه