امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه: باید از ظرفیت قانونی بنیاد نخبگان گیلان استفاده شود

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با اشاره به ظرفیت شهرستان در حوزه‌های مختلف گفت: باید از ظرفیت قانونی بنیاد نخبگان گیلان استفاده شود.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه:  باید از ظرفیت قانونی بنیاد نخبگان گیلان استفاده شود

به گزارش ۸دی، به نقل از آستان‌خبر؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد ساجدی امروز در نشست شورای آموزش‌وپرورش آستانه‌اشرفیه بابیان اینکه امروز آستانه‌اشرفیه به دلیل همراهی و هماهنگی مسئولان از وضعیت مطلوبی برخوردار است اظهار داشت: با توجه به کمبودهای موجود باید از ظرفیت خیرین و حمایت‌های مردمی استفاده کنیم.

وی با اذعان به اینکه با توجه به گستردگی حوزه فرهنگی نیازمند حمایت در این حوزه هستیم گفت: باید از ظرفیت‌های قانونی بنیاد نخبگان گیلان استفاده شود و ازآنجایی‌که شهرستان آستانه‌اشرفیه زمینه مناسبی برای پایلوت شدن در امور مختلف را دارد می‌توانیم شاهد همکاری دوطرفه در زمینه‌های مختلف باشیم.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه بابیان اینکه مسئله پژوهش در اشل استاندارد حداکثری در شهرستان موضوعیت ندارد افزود: در حوزه شهرستانی می‌توانیم از ظرفیت پژوهشگران مقیم و غیرمقیم شهرستانی بهره برده و همچنین از طرق مختلف فرهنگ مطالعه و پژوهشگری را با استفاده از ظرفیت آموزش‌وپرورش، حوزه و دانشگاه افزایش دهیم.

ساجدی به سالروز ازدواج حضرت محمد (ص) و حضرت خدیجه (س) اشاره کرد و گفت: با توجه به وجود برخی مشکلات در حوزه ازدواج جوانان به‌خصوص اوایل دوران زندگی مشترک، باید از ظرفیت مشاوره‌ای حوزه‌های علمیه استفاده شود و این آمادگی در حوزه‌های علمیه شهرستان وجود دارد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه