رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

برخی ادعای ولایتمداری دارند ولی موضع خود در برابر فتنه را روشن نمی کنند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: رسم شده برخی در عین ادعای حمایت از نظام موضع خود را در برابر فتنه ۸۸ را روشن نمی کنند.

برخی ادعای ولایتمداری دارند ولی موضع خود در برابر فتنه را روشن نمی کنند

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام مجتبی اشجری در نشست بزرگداشت حماسه هشت دی در سالن اجتماعات فرمانداری رشت اظهار داشت : در سال ۸۸ بیش از ۸۵ درصد مردم پای صندوقهای رای  آمدند و حمایت خود را از نظام و ارزش های انقلاب نشان دادند.
وی افزود : با این وجود عده ای تمکین نکردند و خونهای بسیاری ریخته شد و این پیروزی شیرین را به کام ملت ایران تلخ کردند و این مطلب برای دشمنان و معاندان سوژه ای برای سوءاستفاده شد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه فتنه سال ۸۸ تا کنون ادامه داشته است گفت : فتنه گران در برابر قانون اسلامی کشور سر تعظیم فرود نیاوردند و تدبیر نظام بر این بود که این افراد در حصر به سر ببرند. بدون تردید اگر در دادگاه محاکمه می شدند حکم سخت تری داشتند اما رافت نظام بر این بود که این مجازات را به حصر تقلیل داد.
حجت الاسلام اشجری در خصوص اهمیت فتنه گفت: آنقدر فتنه ۸۸ اهمیت دارد که در جای جای فرمایشات مقام معظم رهبری از آن یاد می شود. مگر ممکن است ادعای ولایتمداری کرد اما در راستای منویات مقام معظم رهبری گام نداشت.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری یادآور شد: حضرت آقا می فرمایند؛ رسم شده برخی در عین ادعای حمایت از نظام و امام موضع خود را در برابر فتنه۸۸ روشن نمی کنند موضع من بسیار صریح است و بنده روی این موضوع حساس هستم.
رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان مطرح کرد : رهبر می خواهند مسیر خود را از دشمن جدا کنیم و از دشمن تبری بجوییم  متاسفانه عده ای این کار را نکردند.زیارت عاشورا به آدمی می آموزد که در کدام اردوگاه باید جای بگیرند؛ نمیشود آدمی سلام زیارت عاشورا بگیرد و لعن آن را نبیند!
اشجری ادامه داد : تولی و تبری در کنار هم هستند.همانطور ک اظهار دوستی به ولایت داریم بایدنسبت به دشمن نیز اظهار دشمنی  داشته باشیم.
اشجری تاکید کرد : در فتنه سال۸۸ عواملی در داخل کشور در صدد تعبیر خوابهای دشمن بودند اما بصیرت بصیرت مردم خوابهای آنها را بدون تعبیر گذاشت.
حجت الاسلام اشجری با بیان اینکه مردم گیلان در هشت دی ماه ۸۸ در کشور پیشتاز بودند تصریح کرد : پیشتازی مردم در گیلان موجب شد در هشت دی ماه سال ۸۸ مدال بصیرت را از رهبر انقلاب دریافت کنند.
اشجری تأکید کرد : روز هشت دی روزی فراموش نشدنی برای مردم گیلان است و همه ساله در میدان شهدای ذهاب رشت برگزار می گردد .
وی با اشاره به ۱۴۲ برنامه و دو برنامه ویژه در خصوص یوم الله هشت دی گفت:  هشت دی امسال با توجه به اتفاقات اخیر باید باشکوهتر نسبت به سالهای گذشته انجام شود فتنه هیچگاه فراموش نخواهد شد و جزیی از تاریخ سرزمین ماخواهد بود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به تذکرات خداوند سبحان در کلام الله مجید در مورد گذشتگان گفت : خداوند وقتی از گذشته یادآوری می کند یعنی از گذشته خود عبرت بگیرید، فتنه ۸۸ عبرتی است ک با گرامیداشت آن نباید بگذاریم چنین اتفاقاتی دوباره تکرار شود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه