محمود صادقی در جمع دانشجویان دانشگاه اراک:

از رئیس دستگاه قضا عذرخواهی می کنم/ عبارت دلواپسان را باید از ادبیات خود کنار بگذاریم+تصاویر

صادقی گفت: نمایندگان مجلس حق نظارت بر ارکان حاکمیت را دارند، مجلس حق تحقیق و تفحص در همه ی امورات کشور را دارد.

از رئیس دستگاه قضا عذرخواهی می کنم/ عبارت دلواپسان را باید از ادبیات خود کنار بگذاریم+تصاویر

به گزارش ۸دی، محمود صادقی نماینده ی مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با حضور در دانشگاه اراک در جمع دانشجویان این دانشگاه در سالن شهید چمران به سخنرانی پرداخت.

صادقی با بیان اینکه آزادی مبنایی برای زندگی بشریت است و به انسان شخصیت می دهد، گفت: هنجارهای اجتماعی باید با خواست مردم گره بخورد و نمی توان قانون را با تحقیر انسان ها تحمیل کرد چرا که قانون تحمیلی و اجباری، بجز وادادگی در اجتماع چیز دیگری نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه دلیل برخی از نا آرامی های ذهنی در جامعه این است که مردم احساس می کنند مدیریتی با تدبیر مناسب حاکم نیست، اظهار کرد : اگر مردم احساس ثبات مدیریتی مناسب داشته باشند بی تردید آرامش بر جامعه حاکم خواهد شد.

صادقی در ادامه گفت : نمایندگان مجلس شورای اسلامی حق نظارت بر ارکان حاکمیت را دارند، مجلس حق تحقیق و تفحص در همه ی امورات کشور را دارد و نباید برای یک نماینده مجلس شرایطی ایجاد شود که از گفتن حقیقت ترس داشته باشد و مشکلات فراوانی برایش ایجاد شود.

وی با بیان اینکه عبارتی به مانند دلواپسان را باید از ادبیات خود کنار بگذاریم، گفت: ما دشمنان مشترک داریم و باید در عین حفظ چند صدایی، وحدت را از دست ندهیم.

این نماینده ی مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصاحبه اش درباره ی قضیه ی بورسیه ها و اینکه تمام آن بورسیه ها غیرقانونی بوده اند ، گفت: اگر چنانچه در این زمینه دادگاهی شوم بسیاری از حقایق را خواهم گفت و نام بسیاری از فرزندان مسئولینی که در این بورسیه ها سهم داشته اند را افشا خواهم کرد.

صادقی با اشاره به نتایج مذاکرات هسته ای گفت : رهبر معظم انقلاب امید و اعتمادی به تیم مذاکره کننده ی دولت قبلی نداشتند و در آن تیم نمی دیدند که مسئله ی هسته ای را رفع کنند.

وی ادامه داد : دولت قبل خسارت های فراوانی به مانند چنگیز مغول برای کشور داشته است و زمان زیادی لازم است تا این مشکلات ایجاد شده به حالت قبل برگردد.

این نماینده ی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: در روزهای گذشته بنده در شیراز اظهارات تندی نسبت به رئیس قوه قضائیه داشتم در همین جا از رئیس دستگاه قضا عذرخواهی می کنم.

 

19

18

17

16

15

14

13

12

11

10

9

8

7

6

5

4

3

2

1

22

21

انتهای پیام/

منبع: نسل فردا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه