فرزند شهید جعفری خطاب به مسئولان جهاد دانشگاهی گیلان:

لگدمال کردن پرچم آمریکا مایه شرمساریست یا بدعهدی آمریکا در برجام؟

فرزند شهید جعفری نوشت: در چند روز گذشته شاهد جلوگیری از لگد زدن پرچم آمریکا در یکی از دانشگاههای گیلان بودیم که جای تاسف دارد.

لگدمال کردن پرچم آمریکا مایه شرمساریست یا بدعهدی آمریکا در برجام؟

به گزارش ۸دی، احمد جعفری از  رزمندگان مدافع حرم و فرزند خلیل الله جعفری از شهدای کربلای ۵ شلمچه بندر انزلی در واکنش به اقدام مذبوحانه مسئولان جهاد دانشگاهی استان گیلان در جمع آوری پرچم آمریکا به عنوان نماد استکبار و ظلم جهانی از زیر پای دانشجویان در روز دانشجو نوشـت:

متاسفانه در چند روز گذشته شاهد جلوگیری از لگد زدن پرچم آمریکا و جمع آوری آن در یکی از دانشگاههای گیلان بودیم که بسی جای تاسف دارد. احتراما به استحضار آن دسته از آقایان می رسانم که گویا آقایان محترم از سکوت انقلابی ها سو استفاده کرده و دست به چنین کاری می زنند که به آن دسته از مدیران رسما اعلام می کنیم که از این پس پرچم آمریکا در هر جا و مکانی لگد مال شده و توسط مابه آتش کشیده می شود.

آقایان محترم! لگدمال کردن پرچم آمریکا مایه شرمساریست یا بی بند و باری  در کنسرت ها. گویا عده ای جنایت آمریکا در ساقط کردن هواپیمای ایرباس که باعث  جان باختن عزیزان هموطن مان شدر ا فراموش کردند. خون شهدای ما را در خلیج فارس فراموش کردند. خون شهدای عزیز ما در ناوچه پیکان را فراموش کرده اند.

آقایان محترم! لگدمال کردن پرچم آمریکا مایه شرمساریست یا بدعهدی آمریکا در برجام.

آقایان محترم! توجه داشته باشند که پرچم آمریکا برای ما ننگ تاریخ است و باید لگدمال و به آتش کشیده شود. از دانشجویان عزیز ارزشی و انقلابی خواهشمندم در لگدمال کردن و آتش زدن پرچم آمریکا از هیچ کوششی دریغ ننمایند و بنده حقیر به عنوان یک دانشجوی گیلانی در انزلی پرچم آمریکاد را در در هر جا و مکانی لگدمال و به آتش خواهم کشید و در این قضیه با کسی تعارف نداشته و برای اهانت و توهین به پرچم کثیف آمریکای خائن و جنایتکار نیازی به کسب تکلیف نداریم

احمد جعفری فرزند شهید خلیل الله جعفری

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه