شیطان بزرگ می گوید با من سر میز مذاکره بنشینید/ اوباما رسما اسم موسوی را آورد و گفت ما از وی حمایت می کنیم+ تصاویر

وی با تاکید بر اینکه بارها به این افراد گفته شد بگویید چه کسی تقلب کرده است تا ما یقه آن را بگیریم یادآور شد: اما آنها چیزی جز اینکه تقلب شده است نمی گفتند و با حرفی که هیچ عاقلی به زبان نمی آورد مردم را وارد خیابانها کردند.

شیطان بزرگ می گوید با من سر میز مذاکره بنشینید/ اوباما رسما اسم موسوی را آورد و گفت ما از وی حمایت می کنیم+ تصاویر

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی ۸دی نیوز، آیت الله جنتی در جمع ناظرین شورای نگهبان گیلان با اشاره به اینکه وقتی مردم ایران، علی را شناختند، عاشق شدند و جان در راه اسلام دادند اظهار کرد: هر زمان مقتضیات خاص خود را دارد و مسلمان علوی و حسینی باید زمان شناس باشد.

وی با تاکید بر اینکه اگر مسلمانی زمان شناس نباشد به سرنوشت کسانی که جنگ امام حسین (ع) رفتند دچار می شود، گفت: آنان که حسین را شهید کردند، نه آتش پرست بودن و نه یهودی و مسیحی. در نبرد با حسین کسانی بودند که هر روز ظهر فریاد أشهد “أن لا اله الا الله وأشهد ان محمد رسول الله” سر می دادند اما در روز عاشورا فرزند پیامبر اسلام(س) را شهید کردند.

دبیر شورای نگهبان با اشاره به اینکه فرزندان امام علی و امام حسین نباید بی بصیرت باشند بیان کرد: شناخت نقشه های دوست و دشمن وظیفه ماست.

وی با تصریح بر اینکه در شرایط کنونی عده ای نمی فهمند آمریکا دشمن ایران است اظهار کرد: در میان گروهی نیز می فهمند و شیطنت و لجاجت می کنند.

آیت الله جنتی با تاکید بر اینکه آنان که می گویند دست دوستی با آمریکا برقرار کنید امام و راه ایشان را نمی شناسند اظهار کرد:امام در یک جمله فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است. این جمله عالمی از معارف را نشان می دهد و معرفت لازم را برای انسان ایجاد می کند.

IMG_6720

وی با اشاره به اینکه یکی از خصوصیات شیاطین و ملائک این است که به صورت انسان ظاهر می شوند افزود: شیطان بزرگ امروز می گوید با من سر میز مذاکره بنشینید.

وی با تاکید بر اینکه این جمله امام برای گروه بی بصیرت جا نیفتاده است خاطرنشان کرد: این افراد دوست و دشمن را عوضی گرفته اند.

آیت الله جنتی با این توضیح که خداشناسی و شیطان شناسی در دین خدا مورد توجه است گفت: امروز شناخت وهابیون و تکفیری ها باید به دقت دنبال و بررسی شود.

دبیر شورای نگهبان با تاکید بر اینکه کمبود شناخت انسان را به جهنم می کشاند تصریح کرد: باید شیطان زمان را شناخت و از آن تبری کرد.

وی با اظهار تاسف اینکه امروز کسانی که در پست های بالا هستند، دشمنان را به درستی نمی شناسند افزود: این جای تاسف دارد کسانی که سوابق انقلابی دارند و آن را به رخ می کشند، امروز حرف امام را به گونه ای دیگر توجیه می کنند و به آمریکا چراغ سبز نشان می دهند.

دبیر شورای نگهبان با اشاره به انتخابات ۸۸ و حضور گسترده و دشمن شکن مردم در این انتخابات گفت: شورای نگهبانی که دهها انتخابات را برگزار کرد، سال ۸۸ نیز انتخابات سالمی را برگزار کرد.

وی با اشاره به اینکه در سال ۸۸ گروهی از فتنه گران ادعای تقلب در انتخابات را در پیش گرفتند بیان کرد: معنای این افراد از تقلب این بود که ما رای نیاورده ایم .

آیت الله جنتی با اشاره به حمایتهای آمریکا از این افراد اظهار کرد: اوباما رسما اسم موسوی را می آورد و می گفت ما از رای وی حمایت می کنیم.

وی یادآور شد: آمریکا می گوید امید ما به فتنه گران بسته شده است.

IMG_6676

دبیر شورای نگهبان مورد حمایت قرار گرفتن فتنه گران توسط اسرائیل را خجالت آور دانست و افزود: این برای ملتی که ۳۰ سال مرگ بر آمریکا و اسرائیل سرداده اند تاسف بار است .

آیت الله جنتی با اشاره به اینکه شیرینی انتخابات به کام مردم در سال ۸۸ تلخ شد بیان کرد: این افراد برای اولین بار در طول تاریخ انقلاب آرای بالای مردم را زیر سوال بردند.

دبیر شورای نگهبان این حرکت فتنه گران را آب در آسیاب دشمن ریختن عنوان کرد و اظهار کرد: این افراد نظام را زیر سوال بردند.

وی با تاکید بر اینکه بارها به این افراد گفته شد بگویید چه کسی تقلب کرده است تا ما یقه آن را بگیریم یادآور شد: اما آنها چیزی جز اینکه تقلب شده است نمی گفتند و با حرفی که هیچ عاقلی به زبان نمی آورد مردم را وارد خیابانها کردند.

وی با تاکید بر اینکه تمام کسانی که ضد نظام جمهوری اسلامی بودند با سران فتنه همراه شدند، به کمونسیتها، سوسیالیستها، وهابیون و… اشاره کرد و افزود: این افراد خواهان فروپاشی نظام بودند.

آیت الله جنتی با تاکید بر اینکه طرفداران آنها کسانی بودند که پسر و دختر با کفش پشت سرهم نماز جمعه خواندند و عکس امام را پاره کردند و شعار “نه لبنان، نه غزه ” سردادند تصریح کرد: این شعار یعنی حمایت از اسرائیل و دست دوستی با اسرائیل دادن است.

دبیر شورای نگهبان خطاب به کسانی که این افراد را حمایت می کنند گفت: آنان که می گویند زندانیان این جریانات باید آزاد شوند بدانند که گناه آنان نابخشودنی است.

وی با اشاره به هجمه های که دشمنان علیه دین، فرهنگ، سیاست و نظام برنامه ریزی کرده اند، افزود: باید هوشیار بود تا خون شهدا هدر نرود فردا شهدا گریبان ما را خواهند گرفت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
تا دایی داری ، غم نداری
مرداکی تو به مولا دم حاج آقا گرم که آقا بزرگ رو به..... نیاورد دمش گرم خدا حضرت آیت الله جنتی رو برای ملکه عذاب بودن اصلاح طلبان و آقا بزرگ ... نگه داره. بلند بگو آمین
در حاشیه