موج بنرهای صداقت آمریکایی به صومعه سرا رسید

در پی نصب بنرهای صداقت آمریکایی توسط اقشار مردم در جای جای ایران اسلامی، جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان صومعه سرا اقدام به نصب این بنرها در مکانهای مختلف این شهرستان شدند که میتوانید تصاویر را ببینید.

موج بنرهای صداقت آمریکایی به صومعه سرا رسید

به گزارش خبرنگار حوزه و دانشگاه ۸دی نیوز، در پی نصب بنرهای صداقت آمریکایی توسط اقشار مردم در جای جای ایران اسلامی، جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان صومعه سرا اقدام به نصب این بنرهای در مکانهای مختلف این شهرستان شدند که میتوانید تصاویر را ببینید.

3

 

4

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
سیدحمید رضا اکبرزاده
هم زمان با رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن (ع) یادوراه شهدای روستای شیرآباد با حضور خانواده های شهدا و امام جمعه محترم ، نماینده محترم شهرستان تالش ، فرماندهی و جانشین سپاه ناحیه تالش ، رئیس بنیاد شهید شهرستان ، رئیس اداره آموزش و پروش همراه با معاونین و دیگر مسئولین شهرستانی برگزار گردید. در ابتدای این مراسم بنای یادبود شهدای روستای شیراباد افتتاح گردید.بعداً امام جمعه شهرستان حاج آقا انصاری به ایراد سخنرانی پرداختند بعدا مداح اهل بیت حاج سلیم افتخاری مداحی کردند در پایان مراسم هم جناب شکری نماینده مردم تالش در مجلس گزارش مختصری از دیدار خود با ریاست محترم جمهوری را ارائه کردند.
پیرو شهدا
با سلام واقعا دستشون در نکنه که این بنر رو زدن احسنت حالا ببینین چند روز دوام داره اگه نیاوردنش پایین....
میلاد
آقا امروز از بنر خبری نبود پرسجو کردیم متوجه شدیم پنجشنبه آوردنش پایین امان از دست این مسئولان شهر...
بسیجی
آنان که از مرگ میترسند . از کربلا میرانند . شهید اوینی
در حاشیه