اسناد فتنه گری آشوب گران گیلانی که سمت های دولتی گرفته اند وجود دارد

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه اسناد فتنه گری فتنه گران گیلانی که به سمت های دولتی منصوب شده اند وجود دارد، گفت: با درایت و مدیریت استاندار و مسئولین استانی عناصر فتنه گر از مسئولیت های استانی کنار روند.

اسناد فتنه گری آشوب گران گیلانی که سمت های دولتی گرفته اند وجود دارد

به گزارش ۸دی نیوز در گفتگو  با دیار باران، با بیان اینکه حرکت مردم در حماسه ۹دی بسیار ارزشمند است، اظهار کرد:  ۹دی در تاریخ انقلاب اسلامی یکی از نقاط بصیرتی و شناخت مردم نسبت به انقلاب اسلامی و ارزش های آن است.

وی با بیان اینکه ملت ایران و مردم گیلان در تاریخ انقلاب اسلامی بارها تمرین و مشق ولایتمداری کرده اند، گفت:  توطئه ای که دشمنان انقلاب اسلامی در فتنه ۸۸ برای نابودی انقلاب اسلامی پیچیدند بسیار وسیع و عمیق بود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بازخوانی فتنه سال ۸۸، خاطر نشان کرد: در جریان این فتنه قدرت های خارجی و  دشمنان داخلی نظام متحد شدند تا نظام را به ورطه نابودی بکشانند.

وی با بیان اینکه مردم به تناسب هجمه دشمنان وارد صحنه شدند، بیان کرد: اوج این فتنه زمانی اتفاق افتاد که به اعتقادت مردم هتاکی شد و نسبت به حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بی احترامی شد.

۹دی، حماسه ای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی ایران

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه مردم ایران بی حرمتی به خیمه های عزای حضرت اباعبدالله (ع) را طاقت نیاوردند، افزود: صبر مردم نسبت به آنچه که از ۲۲خرداد تا ۶ دی ماه سال ۸۸ اتفاق افتاد، تمام شد و مردم گیلان در هشتم دی و مردم سراسر ایران در نهم دی ماه به صورت خودجوش به میدان آمدند.

به گفته وی، ۹دی حماسه ای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.

محمدی با بیان اینکه نوک پیکان هجمه دشمنان به سمت اعتقادات مردم و شاخص های انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: مردم به دشمنان نظام ثابت کردند شدیداً با کسانی که به دین و مقدسات شان حمله کنند برخورد خواهند کرد.

خاطره بصیرت و دشمن شناسی مردم باید به نسل های آینده منتقل شود

 وی به اهمیت بزرگداشت حماسه ۹دی در سال جاری اشاره کرد و تأکید کرد: مبارزه با ناحق و مقابله با ظلم از شاخص های انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مردم با بصیرت ایران قدر این بیداری را می دانند، عنوان کرد: خاطره این بصیرت و دشمن شناسی باید حفظ شود و به نسل های آینده منتقل شود.

وی با تأکید بر اینکه دشمنان ثابت کرده اند که همیشه در کمین انقلاب اسلامی و آماده ضربه زدن به نظام هستند، تصریح کرد: اگر کوچک ترین غفلتی از ما سر بزند دشمنان انقلاب ما را به نفع خودشان مصادره و یا انحراف در آن ایجاد می کنند.

وی به انتخابات ریاست جمهوری در سال جاری اشاره کرد و با بیان اینکه حضور مردم در صحنه، حماسه سیاسی را به وجود آورد، گفت: مردم ایران ثابت کردند که انقلاب شان را دوست دارند.

انتقاد از دادن مسئولیت های دولتی به عناصر فتنه ۸۸

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه اکنون هم جریان هایی تلاش می کنند تا حضور همیشه در صحنه مردم را به نفع خود مصادره کنند، از دادن مسئولیت های دولتی به افرادی که در فتنه ۸۸ نقش دادند، انتقاد کرد.

وی با بیان اینکه امیدواریم با درایت و مدیریت استاندار و مسئولین استانی عناصر فتنه گر از مسئولیت های استانی کنار روند، تأکید کرد: اسناد و مدارک فتنه گری این افراد وجود دارد.

محمدی از مسئولین خواست در این قضیه دقت و اهتمام بیشتری انجام دهند تا کسانی که سابقه فتنه گری دارند با استفاده از امکانات دولتی نتوانند به نظام و انقلاب که ثمره خون هزاران شهید است ضربه بزنند.

پرونده هسته ای ایران تحت الشعاع اعمال فتنه گران قرار گرفت

وی با اشاره به اینکه به گفته رئیس قوه قضائیه نظام در مورد اعمال سران فتنه بسیار ملاطفت به خرج داده است، و با بیان اینکه رأفت نظام شامل حال فتنه گران شده است، خاطر نشان کرد: انتظار گذشت از گناه فتنه گران انتظار نابه جایی است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه اعمال و حرکات زشت و غیر ارزشی سران فتنه دشمنان ایران اسلامی را امیدوار کرد، گفت: پرونده هسته ای ایران و امورات کشور تحت الشعاع اعمال فتنه گران قرار گرفت.

وی تأکید کرد: سران فتنه و عناصر فتنه گر باید تاوان این فتنه گری و ظلمی که در حق نظام اسلامی صورت گرفت را بدهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه