سخنران یادواره شهدای مسجد امام حسین(ع) رشت:

دولت بخاطر برجام باید از مردم عذر خواهی کند / حرکت مسئولان جهاد دانشگاهی گیلان شرم آور بود

فعال سیاسی و فرهنگی استان گیلان گفت: دولت باید از مردم به خاطر برجام عذر خواهی کند نه اینکه بگوید ما فرمایشات رهبری را مو به مو اجرا کردیم!

دولت بخاطر برجام باید از مردم عذر خواهی کند / حرکت مسئولان جهاد دانشگاهی گیلان شرم آور بود

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن سمیعی در مراسم یادواره ی شهدای مسجد امام حسین (ع) که شامگاه امروز در مسجد امام حسین(ع) رشت برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک به مناسبت سالروز آغاز امامت مهدی موعود(عج) اظهار داشت: در روایتی از پیامبر اکرم (ص) که شیعه وسنی در سند این روایت بحثی ندارند آمده است که «مردمی از مشرق زمین قیام می کنند و زمینه حکومت جهانی فرزندم مهدی را در عالم مهیا می کنند.» ما باید خرسند باشیم که آن مردم،  ما هستیم.

وی افزود: مقام معظم رهبری کسانی را منتظر واقعی حضرت مهدی(عج) می داند که لباس رزم پوشیده و علیه مستکبرین جهاد و پیکار می کنند. حکومت حضرت عصر(عج) نور است و مانند لقبش (منتقم) از جباران و شیاطین که زبانی جز زبان شمشیر نمی فهمند انتقام خواهد گرفت.

حجت الاسلام سمیعی تصریح کرد: مقام معظم رهبری منتظر واقعی را اینگونه تفسیر می کند، اگر ما نیز در این جملات گنجیدیم منتظریم در غیر این صورت باید خود را تغییر دهیم.

وی با بیان اینکه سرباز امام زمان بودن کار آسانی نیست خاطر نشان کرد: سربازی منجی که می خواهد با ابر قدرت های جهان مبارزه کند سخت است و احتیاج به آگاهی و روشن بینی دارد، به همین دلیل است که رهبر انقلاب ما را به داشتن بصیرت سفارش می کند تا بتوانیم حق را از باطل بشناسیم.

سمیعی با بیان اینکه در آخر الزمان همیشه فتنه جاریست گفت: شیعه کسی است که با بصیرت خود در مقابل فتنه گران بایستد، (فریاد تکبیر) آنها که دَم از ولایت زده اما ادعای دروغین می کنند و می خواهند فتنه را فراموش کنند گوش دهند؛ مقام معظم رهبری می فرمایند فتنه امروز از فتنه سال ۸۸ خطرناک تر است، چرا عده ای خود را به خواب غفلت زده اند و سعی دارند باطل را حق جلوه دهند؟

حجت الاسلام والمسلمین سمیعی با استناد به بیانات مقام معظم رهبری در مورد جایگاه امام(ره) یاد آور شد: حضرت آقا می فرمایند پس از معصومین (ع) کسی مانند امام خمینی (ره) به اسلام خدمت نکرد.

وی در ادامه خطاب به فتنه گران و با اشاره ضمنی به دستور مسئولان جهاد دانشگاهی گیلان برای جمع کردن پرچم بر زمین پهن شده آمریکا گفت: برخی دل به شیطان بزرگ بسته اند، شرم آور است، در استان خودمان، عده ای پرچم آمریکا؛ این شیطان بزرگ را از زیر پای دانشجویان انقلابی کشیدند و گفتند مگر ما با آمریکا سر جنگ داریم؟

سمیعی افزود : خیر ما با آمریکا سرجنگ نداریم اما آمریکا با تمام توانش با همه ی دنیا سر جنگ دارد. چرا نمی خواهند این مطلب را بفهمند؟! (فریاد مرگ بر آمریکا)

حجت الاسلام سمیعی با بیان اینکه نباید با دشمن به جز زبان دشمنی سخن گفت تصریح کرد: حداقل دشمن شناسی را از دشمن یاد بگیرید.

وی در پایان در مورد ادعای دولت در نظارت رهبری بر مذاکرات برجام گفت: دولت باید از مردم به خاطر برجام عذر خواهی کند نه اینکه بگوید ما فرمایشات رهبری را مو به مو اجرا کردیم!

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
کسانی که مانع قرار گرفتن پرچم رژیم جعلی و جلاد اسراییل روی زمین شدند در جریان مذاکرات ایران و امریکا و تصویب برجام، منتقدان برجام را همنوا با اسراییل می خواندند.این جسارتا اصلاح طلبان دلداده قدرت همواره خود را منتقد حاکمیت و نظام جلوه داده اند و با فریب عده ای از جوانان پورشور و علاقه مند به سخن انتقادی، از رای جوانان برای رسیدن به مصادر امور سوءاستفاده کرده اند .
تقی
سابقه درخشان جناب مهندس رسایی در حمایت از مخالفین نظام( اپوزسیون) و ... جمع آوری پرچم شیطان بزرگ(آمریکا)و فرزند برومندش اسرائیل غاصب در روز 16 آذر را قابل درک می کند.
در حاشیه