مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان:

طرح تعلیق برجام از سوی نماینده انزلی مطرح شود

مسئول بسیج دانشجویی گیلان خطاب به نماینده ی مردم انزلی پیشنهاد داد جهت واکنش قاطع ایران به نقض برجام توسط آمریکا طرح تعلیق برجام توسط ایران را در مجلس ارائه کند.

طرح تعلیق برجام از سوی نماینده انزلی مطرح شود

به گزارش ۸دی، مازیار نبی زاده امروز به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه انزلی با بیان اینکه مناطق آزاد یک مدل توسعه ای مربوط به بیش از ۷۰ سال قبل می باشد اظهار داشت: اقتصاد دانش بنیان به عنوان مؤلفه ی اصلی اقتصاد مقاومتی هیچ جایگاهی در مناطق آزاد ندارد و متأسفانه در هیچ جای دنیا دولت ها اینگونه که در ایران به صورت لجام گسیخته به سمت مناطق آزاد پیش می رود عمل نکرده اند.

وی افزود: مناطق آزادی که قرار بود سکوی صادرات کشور باشد به دروازه قاچاق و واردات کالاهای لوکس و مصرفی تبدیل شده است.

نبی زاده با اشاره به گسترش لوکس گرایی در ایران تصریح کرد: فرهنگ تجمّل و اشرافتگرایی که به واسطه واردات خودرو های لوکس در استان گیلان از طریق منطقه آزاد انزلی، ایجاد شده، به مراتب بیشتر از فقر و نداری، مستمندان را آزار می دهد.

مسئول بسیج دانشجویی گیلان خطاب به نماینده ی مردم انزلی در مجلس اظهار کرد: برای اینکه زمینه لازم جهت واکنش قاطع ایران به دنبال نقض برجام توسط آمریکا فراهم شود به آقای خسته بند نماینده بندر انزلی توصیه می کنیم طرح تعلیق برجام توسط ایران را در مجلس ارائه کنند و به دنبال تصویب آن باشند تا  پشتوانه ای برای دولت جهت اقدام لازم شود.

نبی زاده در خصوص  لزوم اتخاذ موضع لازم در برابر نماینده استان گیلان که به تطهیر فتنه گران ۸۸ می پردازد خاطر نشان کرد: آیا زیر سوال بردن نظام اسلامی و مخالفت با جمهوریت نظام و آرای مردم و به آشوب کشاندن شهرها، رقص و پایکوبی در عاشورای حسینی، فتنه نیست؟!

وی تصریح کرد: غرق مسائل روزمره نشدن و دغدغه مندی نسبت به مسائل اساسی کشور و انجام وظیفه مبتنی بر راه واقعی تعالی بشریت، ضرورت امروز است. این راه، همان اسلام ناب و گفتمان انقلاب اسلامی است که در مواجهه با اسلام آمریکایی -اسلام تحجّر و اسلام سکولار- قرار دارد.

نبی زاده با بیان اینکه باید ببینیم در چه شرایطی قرار گرفته ایم و با توجه به این شرایط، چه وظیفه ای را به عهده داریم گفت: باید نگاه کنیم که چه شد که حکومت امیرالمؤمنین، امام علی علیه السلام ادامه دار نشد، آیا معصومین، فن حکومت داری را بلد نبودند یا اینکه مردم نسبت به انجام وظایف شان در مورد یکدیگر و همچنین در مورد امام و ولی جامعه کوتاهی کردند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان ضمن تأکید بر لزوم دغدغه مندی نسبت به مسائل فرهنگی گفت: مسائلی نظیر بد حجابی و عمل کردن به وظیفه ای که خداوند به عهده ی ما گذاشته و انجام امر به معروف و نهی از منکر و لزوم وحدت جماعت حزب اللهی انزلی در این راستا، از دیگر مسائل مهمی است که باید به آن توجه شود.انجام اقدامات لازم برای مواجهه با آسیب های فرهنگی که از طریق بعضی مسافران به شهر انزلی، انتقال می یابد نیز ضرورت دارد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ثارالله
نماینده ای که دامادش در ... در منطقه آزاد نقش دارد وابستگانش و با حمایت شخص آقای نماینده به ... مبادرت دارند چطور می تواند دفاع از حقوق از دست رفته ملت داشته باشد. هشت دی محترم بیشتر بررسی کنید
در حاشیه