علی اصغر لطیفی
یک فعال سیاسی نوشت ؛

یک جریان برای بقای خود به دنبال تشکیک و انشقاق در جوامع انقلابیست

برخی در صددند طیف حزب اللهی جامعه را با عناوین مختلف مقابل امام جامعه قرار دهند و نسبت به ایشان مسئله دار کند.

یک جریان برای بقای خود به دنبال تشکیک و انشقاق در جوامع انقلابیست

به گزارش هشت دی؛ علی اصغر لطیفی فعال سیاسی و رسانه استان گیلان طی یادداشتی نوشت:

جریان دنباله دار انحرافی  که خود را داعیه دار مردم داری و مستضعفی می نامند با گروه ها و کانالهای تو در تو از قبل مهیا شده با عناوین گروه های مردمی در حال حاضر با دو دو تا چهار تا کردن به دنبال راه در رو و انحرافی هستند، این جریان زمانی که شکست را در آینده منحرف خود دیدند بدنبال راه و چاهی جدید بر آمدند و با افکار و پالس هایی که اخیرا تحت عنوان رهبری همگانی غایت انقلاب اسلامی، (خود معتقد بر این هستند که حکومت حق همه مردم است و غایت اسلام و انقلاب هم همین است) که این تفکر و نظریه انحرافی اگر بسط پیدا کند می تواند به نظریه لیبرال دموکراسی نزدیک شود. (اینطور می توان گفت اگر قرار باشد که همه «امام و رهبر» بشوند، پس رهرو و مأموم چه کسی خواهد بود؟! که همه این موارد نشانه جهل و بلاهت است…)

جریانی که در صدد است طیف حزب‌اللهی‌ جامعه را با عناوینی چون مشورت، مطالبه و کمپین مردمی مقابل امام جامعه قرار دهد و نسبت به ایشان مسأله‌دار کند که متاسفانه قشری مظلوم از جامعه بصورت ندانسته با عوامل فتنه اکبر در حال همراهی و همکاری هستند.

جوانان مومن و انقلابی باید بدانند، در برهه ای از زمان قرار داریم که امام امت با هوشیاری خود از ایجاد دو قطبی در جامعه جلوگیری کرده و جوامع انقلابی و مومن را به وحدت با یکدیگر  دعوت نموده است.

خطاب آخر بنده سمت کسانیست که هر از گاهی با فریب جوامع در پی انشقاق و تشکیک در جامعه جهت بقا خود است، بداند  تا زمانی که سایه رهبر عظیم الشان در نظام اسلامی و سرداران قلم و جنگ نرم نفسی در سینه خود دارند که با این نفس اجازه رسیدن به اهداف شوم را نخواهند داد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه