از سوی موسسه رنگ ایمان؛

برگزیدگان نهایی فراخوان عکاسی نشان میرزا اعلام شدند + اسامی

برگزیدگان نهایی فراخوان عکاسی نشان میرزا از سوی موسسه مطالعات مبارزات اسلامی گیلان اعلام شدند.

برگزیدگان نهایی فراخوان عکاسی نشان میرزا اعلام شدند + اسامی

به گزارش ۸دی، موسسه مطالعات مبارزات اسلامی گیلان (رنگ ایمان) در شهریور و مهرماه سال ۹۵ اقدام به برگزاری فراخوان عکاسی مردمی با موضوعات یادمانها، تابلوها و المان های شهری، تابلوی نام اماکن، کوچه ها، خیابانها و ساختمانها، تصاویر نصب شده در نقاط مختلف و هر چه که اسم و یا نشانی از میرزاکوچک جنگلی در آن است، کرد.

در مهلت مقرر شده این فراخوان، تعداد ۱۹۴ اثر برای این موسسه ارسال شد که از این میان تعداد ۱۵۲ اثر پذیرفته شد و مورد ارزیابی قرار گرفت.

تصاویر پذیرفته شده در دو مرحله امتیاز بندی شد که در مرحله اول ۲۷ اثر حایز بیشترین امتیاز و در مرحله نهایی نیز با توجه به ملاکهای اعلام شده، ۱۰ اثر به عنوان آثار برگزیده نهایی انتخاب شدند.

بهترین عکس به عنوان اثر طلایی، سه عکس بعدی به عنوان آثار نقره ای و شش عکس دیگر به عنوان آثار برنزی مورد تقدیر و اهداء جایزه قرار خواهند گرفت.

علاوه بر این ۱۰ اثر، بنابر پیشنهاد هیات داوران ، از صاحبان ۵ اثر دیگر نیز با اهداء تندیس مسابقه، تقدیر به عمل می آید.

 

تندیس آثار برگزیده مسابقه عکاسی نشان میرزا

اسامی برگزیدگان

اسامی برگزیدگان فراخوان عکاسی نشان میرزا و جوایز آنان در مرحله نهایی به این شرح است:

اثر طلایی:

  1. خانم مرضیه مزاری از مشهد مقدس برای تصویر مجسمه میرزاکوچک در میدان میرزاکوچک خان در مشهد مقدس؛ اهدای تندیس به همراه کارت هدیه به مبلغ یکصد و پنجاه هزار تومان.

سه اثر نقره ای:

  1. آقای حسین صداقتی از رشت برای تصویر مزار میرزاکوچک در رشت؛ اهدای تندیس به همراه کارت هدیه به مبلغ یکصد هزار تومان.
  2. آقای حسین صداقتی از رشت برای تصویر مجسمه میرزا کوچک در میدان شهدای ذهاب رشت؛ اهدای تندیس به همراه کارت هدیه به مبلغ یکصد هزار تومان.
  3. آقای سید جواد میرحسینی برای تصویر مجسمه میرزا کوچک در میدان شهدای ذهاب رشت؛ اهدای تندیس به همراه کارت هدیه به مبلغ یکصد هزار تومان.

شش اثر برنزی:

  1. خانم شیرین کریمی از رشت برای تصویر چهره بازیگر نقش میرزاکوچک و مجسمه میرزا در یک قاب؛ اهدای تندیس به همراه کارت هدیه به مبلغ هفتاد و پنج هزار تومان.
  2. آقای احمدرضا کریمی از تهران برای تصویر مجسمه میرزاکوچک در مجتمع صدا و سیمای زیباکنار؛ اهدای تندیس به همراه کارت هدیه به مبلغ هفتاد و پنج هزار تومان.
  3. خانم اشرف رمضانی از مشهد مقدس برای تصویر تابلوی خیابان میرزاکوچک در مشهد مقدس؛ اهدای تندیس به همراه کارت هدیه به مبلغ هفتاد و پنج هزار تومان.
  4. آقای سید جواد میرحسینی از رشت برای تصویر مزار میرزاکوچک در رشت؛ اهدای تندیس به همراه کارت هدیه به مبلغ هفتاد و پنج هزار تومان.
  5. آقای سعید نیکپور از رشت برای تصویر مجسمه میرزا کوچک در میدان شهدای ذهاب رشت؛ اهدای تندیس به همراه کارت هدیه به مبلغ هفتاد و پنج هزار تومان.
  6. خانم مژگان جعفری از رشت برای تصویر مجسمه میرزا کوچک در میدان شهدای ذهاب رشت؛ اهدای تندیس به همراه کارت هدیه به مبلغ هفتاد و پنج هزار تومان.

 آثار شایسته تقدیر:

به پنج نفر دیگر از صاحبان آثار، به عنوان تقدیر از آنان، تندیس مسابقه عکاسی نشان میرزا، اهدا می شود:

  1. خانم پریناز جهان مهمانی از رشت برای تصویر چهره بازیگر نقش میرزاکوچک در رشت.
  2. آقای علی سبکبار از رشت برای تصویر عکس میرزاکوچک در منزل او در رشت.
  3. آقای حمید بابایی از رشت برای تصویر تندیس میرزاکوچک در مزار این شهید.
  4. آقای ابوذر فلک الدین از همدان برای طراحی سه اثر برای میرزاکوچک و تصویربرداری از آنان.
  5. آقای مهران ابراهیمی از تهران برای تلاش ایشان در ارسال تصویر و ثبت ۱۵ موقعیت متفاوت در تهران به نام میرزاکوچک جنگلی.

 جوایز افرادی که آثارشان برگزیده شده و غیر گیلانی می باشند از طریق پست برای آنها ارسال خواهد شد و جوایز افرادی که در گیلان سکونت دارند با مراجعه به دفتر موسسه ـ در مهلت اعلام شده به آنان ـ تقدیم خواهد شد.

آدرس دفتر موسسه: رشت، خیابان امام خمینی، کوچه شهید مهربان (گذر حمام حاج آقا بزرگ)، روبروی حمام حاج آقا بزرگ، مجتمع ولایت.

مخاطبین محترم می توانند از طریق ادمین کانال تلگرامی موسسه و یا شماره تلفن موسسه و یا از طریق ایمیل سایت رنگ ایمان با ما در ارتباط باشند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه