مدیر امور خواهران سازمان بسیج دانش آموزی سپاه قدس گیلان:

برخورد والدین دانش آموزان راهیان نور بسیار ستودنی بود / همه دانش آموزان در سلامت هستند

مدیر امور خواهران سازمان بسیج دانش آموزی سپاه قدس گیلان گفت: همه ی دانش آموزان در سلامت هستند و بسیج دانش آموزی مجدانه پیگیر بهبودی کامل آنهاست.

برخورد والدین دانش آموزان راهیان نور بسیار ستودنی بود / همه دانش آموزان در سلامت هستند

فاطمه اصغری در گفتگو با خبرنگار هشت دی از سلامت تمامی دانش آموزان حادثه هفته گذشته تصادف اتوبوس راهیان نور دانش آموزی گیلان خبر داد و اظهار داشت: یک اتوبوس ۳۶ نفره از دانش آموزان بخش های کومله، لنگرود و اطاقور در زمان بازگشت از اردوی راهیان نور به دلیل لغزندگی جاده و بارندگی زیاد دچار سانحه شدند.

وی افزود: هشت نفر از اعضای اتوبوس دچار مصدومیت شدید شده که  چهار نفر از دانش آموزان ، دو راننده و دو فرهنگی مصدومیت بیشتری داشتند که سه نفر از دانش آموزان در بیمارستان پورسینا بستری هستند اما پزشکان یک نفر را به دلیل شکستگی پا و خونریزی طحال در بیمارستان همدان بستری کردند و اجازه  حرکت دادن وی را ندادند.

اصغری در ادامه از برخورد و نوع واکنش اولیا دانش آموزان قدردانی کرد و گفت : خانواده ها حتی مسر ادامه ی این راه هستند و معتقدند حضور شهدا در این سفر محسوس بود که فرزندانشان را سرپا نگاه داشت.

وی تصریح کرد: ما به دنبال مقصر نیستیم، این اتفاق ممکن بود در هرجا و برای هر کسی پیش آید،  بسیج دانش آموزی و آموزش و پرورش مجدانه پیگیر کارها هستند تا وضعیت در مانی بچه ها به نحو احسنت انجام گیرد.

مدیر امور خواهران بسیج دانش آموزی راهیان نور و سفرهایی از این قبیل را مقدس خواند و تصریح کرد: ما بدنبال یک آرمان ارزشی هستیم و نباید اجازه دهیم اتفاقاتی از این دست مارا از هدفمان باز دارد و مسیر ارتباطی ما با شهدا را قطع کند.ما درصددیم با تدابیری که در آینده اتخاذ میکنیم بتوانیم این سفرها را ادامه دهیم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه