باز بوی شوم فتنه!

خبرهایی از تکاپوی فتنه گران در مسائل سیاسی کشور می شنویم، آن هایی که به تعبیر حضرت آقا کشور را تا دمِ پرتگاه پیش بردند، دوباره مثل اینکه سر از لاک خود بیرون کرده و در حال عرض اندام می باشند.

باز بوی شوم فتنه!

به گزارش سرویس وبلاگستان ۸دی، قدسیان در بروزرسانی خود نوشت:

فتنه ی ۸۸ را که هنوز از یادمان نرفته است، دوباره برایمان در حال تازه شدن است، دوباره خبرهایی از تکاپوی فتنه گران در مسائل سیاسی کشور می شنویم، آن هایی که به تعبیر حضرت آقا کشور را تا دمِ پرتگاه پیش بردند، دوباره مثل اینکه سر از لاک خود بیرون کرده و در حال عرض اندام می باشند، مثل اینکه گوش مالی ملت ایران در نه دی برایشان کافی نبوده و منتظر نه دی دیگری هستند.

چند مدت است که هر از چند گاهی خبرهایی را از گوشه و کنار شهر، استان و بعضاً کشور هم می شنوییم، که فلان شخص مسئول فلان وزارتخانه، اداره، دانشگاه و… می شود، اشکالی ندارد، بشود، ولی جای تاسف و حتی بعضاٌ جای نگرانی دارد افرادی که در فتنه ۸۸ به صورت مسقیم و بعضا غیر مستقیم ضربات سهمگین و مهلکی را به نظام اسلامی وارد کردند و آن خون دلی که به رهبرمان دادند، مسولیت بگیرند و بر مسند قدرت بنشیند، و بخواهند برای مردم ایران اسلامی خدمت کنند، خوب معلوم است که چه می شود؟ دوباره بوی فتنه از نوع با پنبه سر بریدن به مشام می رسد.

از این به بعد یادداشت را با شما هستم ای فتنه گران، شماهایی که هزاران نفر از جوانان این مرز و بوم را گمراه کرده و فدای هوی و هوس خویش کرده اید، آقایانی که باعث شدید رهبرمان جسمش را وسط میدان بیاورد، آقایانی که اشک رهبرمان را جاری کردید، آقایانی که پای گروه های ضد انقلاب را به داخل کشور باز کردید، آقایانی… نه! بهتر است بگوییم منافقینی که اصل ولایت فقیه را نشانه گرفته بودید، شماهایی که باعث شدید یک سری از افراد معلوم الحالی به امام انقلابمان – حضرت امام خمینی (ره) و امام معصوممان اباعبدالله الحسین (ع) جسارت ها و توهین هایی کنند که حقیر از روی شرمندگی حتی قادر به نوشتن آن نیستم، مواظب برخورد مردم ولایت مدار ایران اسلامی باشید، همانگونه که نٌه دی را آفریدند، دوباره اگر لازم باشد کفن پوشان وارد میدان می شوند و انقلاب دیگری را رقم خواهند زد.

جوانان غیور این مرز و بوم بیدارند و هر گز از اصول و آرمان های انقلاب شان دست نخواهند کشید و همواره جا پای ولی فقیه می گذارند، نه یک قدم جلو و نه یک قدم عقب. و حواستان هم باشد که اگر ما خاموشیم به اذن آقایمان است و اگر آقایمان، رهبرمان، همه کس مان لب تَر کند دنیا را سرتان خراب می کنیم.

ما همان نسل جوانیم که ثابت کردیم
در ره عشق جگر دار تر از صد مردیم
هر زمان شور خمینی به سر افتد ما را
دور سید علی خامنه ای می گردیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه