جانشین بسیج اساتید استان گیلان:

اقدام مسئولین جهاد دانشگاهی استان در روز دانشجو عملی غیرانقلابی بود/ نهاد انقلابی جای عناصر غیرانقلابی نیست

جانشین بسیج اساتید گیلان گفت: مسئولین جهاد دانشگاهی باید بدانند که رفتار آنها در موضوع ۱۶ آذر مورد انتقاد نیروهای ارزشی است.

اقدام مسئولین جهاد دانشگاهی استان در روز دانشجو عملی غیرانقلابی بود/ نهاد انقلابی جای عناصر غیرانقلابی نیست

به گزارش ۸دی، محمد مهدی نیازمند، جانشین سازمان بسیج اساتید استان گیلان در گفتگو با روشن خبر، در مورد جمع آوری پرچم آمریکا و اسرائیل در روز دانشجو در جهاد دانشگاهی  استان، اظهار داشت: متاسفانه  فضای مدیریتی و اقدامات آن روز برخی از مسئولین عملی غیرانقلابی بود.

 

وی تاکید کرد: البته چندسالی است که دراین نهاد که عنوان جهاد رو هم یدک می کشد صداهایی مغایر با انقلاب شنیده شده و عناصر افراطی اصلاح طلب در آنجا فعال می باشند که هیچ موقع موضع شفافی در مقابل فتنه و فتنه گران نداشتند.

 

وی افزود: در یک نهاد انقلابی و دانشگاهی تحرکاتی را در روز دانشجو مشاهده کردیم که خلاف آرمان های انقلاب و مقام معظم رهبری است.

 

محمد مهدی نیازمند تصریح کرد: متاسفانه مشاهده می کنیم که مسئولین جهاد دانشگاهی استان گیلان در روز۱۶ آذر بعنوان روز شاخص استکبار ستیزی از لگد مال شدن نمادهای استکبار، آمریکا و رژیم صهیونیستی، جلوگیری می کنند.

 

نیازمند بیان داشت: مسئولین جهاد دانشگاهی بجای اینکه به مطالبات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ و استفاده از نیرو های ارزشی و انقلابی در دانشگاه کوشا باشند، سعی بر در مضیقه و فشار قرار دادن آنها هستند.

 

جانشین بسیج اساتید استان گیلان با اشاره به اینکه مسئولین جهاد دانشگاهی آیا نتیجه این همه مماشات با آمریکا و غرب را در موضوع تحریم ها و برجام نمی بینند.  افزود: مسئولین جهاد دانشگاهی باید بدانند که رفتار آنها  در موضوع ۱۶ آذر مورد انتقاد نیروهای ارزشی است.

 

وی با بیان اینکه مسئولین دانشگاه از این اقدامات دنبال چه اهدافی میباشند، افزود: سرانجام  خائنان به آرمانهای انقلابی مشخص است آیا پشیمان از آرمان ها  انقلاب می باشند که اگر این گونه  است ‌در نهادانقلابی چه میکنند؟

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
روح الله غفاری
امام(ره) می گفت به پرچم آمریکا باید احترام گذاشت : http://www.imam-khomeini.ir/fa/n21038
در حاشیه