نماینده ی مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری:

اختلاف افکنی و تفرقه خیانت به خون شهداست

آِیت الله حسینی اشکوری گفت: تفرقه افکنی و اختلاف افروزی خیانت به خون های شهدا و ایثار جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس است و باید ارزش های شهدا را در جامعه حفظ و تقویت کرد.

اختلاف افکنی و تفرقه خیانت به خون شهداست

به گزارش ۸دی، آیت الله سید علی حسینی اشکوری در جلسه شورای معاونان و مدیران بنیاد شهید قم افزود: برای پاسداری از خون های پاک شهدا باید از هر گونه اختلاف و تفرقه پرهیز نمود و بر محور ولایت فقیه وحدت و انسجام ملی را حفظ کرد.
وی ادامه داد: چهار دهه است، ملت ایران وفادارانه با محور ولایت، با تمام مخالفت ها مقابله کرده و باید هوشیار بود و با پیروی از ولایت راه نفوذ دشمنان را بست و گرفتار بدعهدی دشمنان نشد.
وی اضافه کرد: سفارش ائمه اطهار(ع) است که همه را به تقوای خدا و پرهیز از محرمات الهی و سعی و کوشش برای کسب رضای حق تعالی دعوت می کنند، این تلاش ماندگار خواهد شد.
آیت الله اشکوری افزود: برغم تبلیغات دروغینی که دشمنان اسلام دارند که دین کارآمد نیست، اما دین اسلام برای همه امور فردی و اجتماعی دستور دارد که با عمل به آن می توان به سعادت در دنیا و آخرت دست یافت.
وی با بیان این که حفظ انسجام و صلح با احترام به عقاید یکدیگر و جلوگیری از تفرقه موجب رشد جامعه می شود گفت: برای حفظ انسجام باید همانند شهدا بر محور ولایت حرکت کنیم، رهبر معظم انقلاب سکان دار شایسته برای انقلاب اسلامی هستند و در سخت ترین شرایط کشتی انقلاب را هدایت کرده اند، امروز هم پیش بینی های ایشان به ثمر نشسته و بدعهدی دشمنان ثابت گردید، همه در جریان برجام قصد خیر داشتند اما معظم له از قبل نسبت به عهدشکنی غربی ها هشدار و تذکر دادند.
آیت الله اشکوری افزود: امروز هم با حفظ وحدت باید در مسیر ولایت قرار گرفت و با تمکین به فرمایش های رهبری مسیر پیشرفت را طی کنیم و به سفارش های شهدا عمل کنیم.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه