عضو هیأت مدیره باشگاه ملوان بندر انزلی:

ملوان برای رفع تهدیدات فیفا نیازمند حمایت است

عضو هیأت مدیره باشگاه ملوان بندر انزلی در مورد تهدیدات فیفا و مجازات‌های سنگین این باشگاه، گفت: ملوان برای رفع تهدیدات امروز نیازمند حمایت بوده و ممکن است فردا این کمک‌ها موثر نباشد.

ملوان برای رفع تهدیدات فیفا نیازمند حمایت است

به گزارش ۸دی، ناخدا یکم محمود آذرگون امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با اشاره به عدم پرداخت بدهی باشگاه ملوان بندرانزلی به بازیکن خارجی و تهدید فیفا به جریمه‌های متعدد اظهار کرد: بیشتر تیم‌ها با این موضوع مواجه هستند زیرا اگر در پرداخت‌ها کوتاهی یا قصوری صورت گیرد آنها به سرعت به فیفا شکایت می‌کنند.

وی درباره بازیکن سابق خارجی ملوان که اکنون به فیفا شکایت و باشگاه را محکوم کرده است، افزود: با تدبیر و روش مناسب این موضوع در زمان خود به‌راحتی قابل حل بوده که به هر دلیلی این اتفاق صورت نگرفت امروز با تهدید فیفا مواجه شدیم.

عضو هیأت مدیره باشگاه ملوان بندرانزلی با بیان اینکه این هیأت از روز نخست شکایت مذکور بیکار نبوده است، ادامه داد: هیأت مدیره به دنبال این نیست که پول مورد نظر پرداخت نشود بلکه به دنبال احقاق حق برای ملوان بوده و پرداخت آن باید قانونی باشد و تا جایی که قانون به ما اجازه می‌دهد بتوانیم مبلغ را کاهش دهیم و یا پرداخت نکنیم.

آذرگون اضافه کرد: راهکارهای مختلفی برای رسیدن به هدف مورد نظر برنامه‌ریزی و طی شد و امروز به دنبال برطرف کردن مشکل و پیگیر این موضوع هستیم.

وی با اشاره به عدم کمک تربیت بدنی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران به باشگاه ملوان بندرانزلی گفت: تعهدات مالی به‌عهده ما نبوده اما به دنبال راه حل و کمک در این راستا هستیم.

رئیس تربیت بدنی نداجا بدهی به بازیکن خارجی مذکور را در زمان مالکیت فرد دیگری دانست و تصریح کرد: امروز این بازیکن گریبان باشگاه ملوان را گرفته و نمی‌توان گفت که اکنون به مجموعه جدید ملوان مربوط نمی‌شود زیرا در نهایت دود آن به چشم باشگاه و هواداران آن می‌رود.

آذرگون با بیان اینکه برای رفع تهدیدات احتمالی همگان باید به ملوان کمک کنند، خاطرنشان کرد: بازیکنی که امروز می‌خواهیم گل بزند باید امروز گل بزند نه فردا، بنابراین اگر امروز به باشگاه ملوان کمک نشود شاید فردا به درد ملوان و هوادارانش نخورد.

به گزارش فارس، زوران زلاتکوفسکی در دوره‌ای که سهام ملوان در اختیار منطقه آزاد قرار داشت با باشگاه قرارداد امضا کرد و یک سال بعد در حالی که سهام به گروهی دیگر منتقل شده بود از باشگاه جدا شد.

گفته می‌شود این بازیکن حاضر بود قرارداد خود را با مبلغی بسیار پایین فسخ کند اما در نهایت کار به کمیته انضباطی فیفا و شکایت کشید و باشگاه ملوان به پرداخت ٣٠٠ هزار دلار محکوم شد.

 انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه