رییس جدید آموزش و پرورش تالش معرفی شد

با حکم مدیر کل آموزش و پرورش گیلان، سید مرتضی مختاری به عنوان مدیر جدید اداره آموزش و پرورش شهرستان تالش منصوب و معرفی شد.

رییس جدید آموزش و پرورش تالش معرفی شد

به گزارش ۸دی، به نقل از ماسال نیوز، با صدور حکمی از جانب محسن حاجتی، مدیر کل آموزش و پرورش گیلان سید مرتضی مختاری به عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان تالش منصوب شد.

 آیین تکریم و معارفه مدیر جدید اداره آموزش و پرورش شهرستان تالش امروز( ۱۶ آذر) با حضور سید جلال سید محمدی، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری تالش، معاون آموزش متوسطه، معاون آموزش ابتدایی و معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان در محل نمازخانه اداره آموزش و پرورش شهرستان تالش برگزار شد.

 در این آیین با قرائت پیام مدیر کل آموزش و پرورش گیلان، از زحمات و تلاش های بی‌دریغ التفات منتظری مدیر سابق آموزش و پرورش شهرستان تالش تشکر و قدردانی و سید مرتضی مختاری با حکم مدیر کل آموزش و پرورش گیلان به عنوان مدیر جدید اداره آموزش و پرورش این شهرستان منصوب شد.

 گفتنی است، سید مرتضی مختاری دارای مدرک کارشناسی ارشد فقه و حقوق اسلامی است و  ۲۵ سال سابقه کار دارد و پیش از این مسئولیت سرپرستی اداره آموزش و پرورش شهر حویق و معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان تالش را به عهده داشت.

انتهای پیام /

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه