امام جمعه‌ی ماسال: مشکلاتی که با اختیارات شهرستانی قابل حل است، باید رفع شوند

امام جمعه ماسال گفت: باید با آسیب شناسی دقیق مسائل و مشکلات مردم،‌نسبت به ارتفاع آن دسته از آسیب هایی که با اختیارات شهرستانی قابل رفع شدن هستند، اقدام نماییم.

امام جمعه‌ی ماسال: مشکلاتی که با اختیارات شهرستانی قابل حل است، باید رفع شوند

به گزارش ۸دی، به نقل از پایگاه خبری تحلیلی ماسال، امام جمعه‌ی شهرستان ماسال صبح امروز در جلسه‌ی شورای فرهنگ عمومی شهرستان ماسال گفت: باید با آسیب شناسی دقیق مسائل و مشکلات مردم،‌نسبت به ارتفاع آن دسته از آسیب هایی که با اختیارات شهرستانی قابل رفع شدن هستند، اقدام نماییم.

سیدهادی موسوی تکریم ارباب رجوع و  داشتن برخورد مناسب با مردم از سوی مسئولین را بسیار حائز اهمیت دانست و تصریح داشت: مدیران باید در برخورد با ارباب رجوع از ویژگی صبر برخوردار باشند و این روحیه را در میان کارکنان اداره ی خویش نیز ترویج کنند.

محمود قاسم نژاد فرماندار ماسال نیز در این نشست گفت: ادامه ی حیات و پیشبرد برنامه ریزی های هر جامعه به میزان مقبولیت برنامه ریزان در بین افراد جامعه وابسته است.

وی با تاکید بر لزوم تامین سازو کارها و  نیازمندی ها ی اداره ی جامعه در جهت خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم، اظهار داشت: وقتی مردم به اراده ی حاکمیت برای حل مسائل خود پی ببرند، مقبولیت در جامعه ادامه خواهد یافت.

%d9%81%d8%b1%d9%87%d9%86%da%af-%d8%b9%d9%85%d9%88%d9%85%db%8c

فرماندار ماسال ادامه داد: خوشبختانه با وجود مقام معظم رهبری و تذکرات به جای ایشان، کاستی های نظام همواره رفع و تنظیم می شود و با وجود این ساختار نظام جمهوری اسلامی مشکلی نخواهد داشت.

قاسم نژاد عدم وجود صداقت در قبال مردم، بی توجهی به اخلاق اسلامی، فقدان راهبرد و برنامه ریزی جهت طبقات مختلف جامعه و نادیده انگاشتن آرای مردم را زمینه ساز زیر سؤال رفتن مشروعیت حاکمیت دانست و خاطرنشان کرد: در همین سالهای اخیر شاهد فروژاشی نظام سیاسی برخی از کشورها به جهت فقدان مقبولیت عمومی بوده ایم.

وی با تاکید بر عدم وجود تبعیض در خدمات رسانی  به مردم و رعایت حقوق شهروندی گفت: تامین امکانات مورد نیاز شهروندان در حوزه های مختلف و تکریم ارباب رجوع از جمله موارد مربوط به حقوق شهروندی است که ادارات شهرستان باید به آن به طور ویژه توجه نمایند.

فرماندار ماسال با اشاره به حقوق متقابل دولت و ملت اظهار داشت: بر اساس آموزه های دینی و قانون اساسی حق حاکمیت بر مردم و مردم بر حاکمیت دوطرفه است و مردم نیز باید به اجرای قوانین پایبند باشند.

قاسم نژاد افزود: ما به عنوان مسئولین نظام که داعیه ی عدالت خواهی داریم باید رفتار و کردار خود را بر اساس موازین دینی و قانونی تنظیم کنیم و در صورتی که این کار را انجام دهیم رضایت الهی و مردم را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه