رئیس انجمن صنفی حسابداران گیلان:

به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد آموزش تخصصی برای ورود به بازار کار داده می شود

رئیس انجمن صنفی حسابداران گیلان گفت: با برگزاری کلاسهای آموزشی افراد تحت پوشش کمیته امداد را برای ورود به بازار کار آموزش داده ایم.

به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد آموزش تخصصی برای ورود به بازار کار داده می شود

به گزارش هشت دی؛ همایش روز حسابدار با محوریت حسابرسی و تجلیل از چهره های ماندگار صبح امروز در سالن شهید رحمدل  خاتم الانبیای رشت برگزار شد.

در این مراسم، ابوذر امیدی رئیس انجمن صنفی حسابداران گیلان ضمن معرفی انجمن حسابداران گیلان اظهار داشت: این انجمن در سال ۹۴ با هدف آموزش تخصصی به دانش آموختگان دانشگاهی برای ورود به بازار کار تأسیس شد.

وی با بیان اینکه  آموزش تخصصی محور اصلی این انجمن است افزود: ما از مسئولین و میهمانان که چهره های ملی هستند می خواهیم در برگزاری کلاسهای آموزشی در شهرستان های استان از ما حمایت و پشتیبانی کنند.

رئیس انجمن صنفی حسابداران گیلان یکی از افتخارات انجمن را آموزش ۳۶ نفر و ورود آنها به بازار کار دانست و یاد آور شد: در لنگرود با برگزاری کلاسهای آموزشی تحت عنوان «حساب با خدا» افراد تحت پوشش کمیته را تحت آموزش قرار دادیم و در نظر داریم برای بهزیستی استان نیز این خدمت را ارائه کنیم.

هوشنگ خستویی عضو سابق هیئت امنای مرکز تربیت حسابداران خبره مدیریت و رئیس هیئت مدیره ی فعلی مؤسسه ی حسابرسی سخن حق نیز در این مراسم با بیان اینکه چطور ممکن اسن در سرزمین میرزای کاس چوم تنفس کرد اما یادی از او و شیون فومنی نکرد اظهار داشت: ما باید خود را به علوم جدید و مدرن حسابداری و استانداردهای جهانی مجهز کنیم و این دانش را به جوانان منتقل کنیم.

وی افزود: استاندارد مجموعه مقرراتی است که در ثبت رویدادهای مالی مورد پذیرش گسترده قرار می گیرند و با استفاده از آنها می توان یکسانسازی مالی ایجاد کرد.

خستویی تصریح کرد: ما باید نیازهای مدرن جامعه ی حسابداری را بررسی کرده و به کار آموزان و حسابداران جهت ورود به بازار کار آموزش دهیم تا بتوانیم همگام با استاندارهای جهانی حرکت کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه