امام جمعه سیاهکل در گفتگو با 8دی:

مسئولین جهاد دانشگاهی گیلان استکبارستیزی را از قرآن بیاموزند/باید در مسلمان بودن برخی ها شک کرد

امام جمعه سیاهکل گفت: آمریکا در جهان جنایت می کند و نباید در مقابل جوشش انقلابی دانشجویان مقاومت کرد.

مسئولین جهاد دانشگاهی گیلان استکبارستیزی را از قرآن بیاموزند/باید در مسلمان بودن برخی ها شک کرد

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا شکسته دل در گفتگو با خبرنگار ۸دی، اقدام مسئولین جهاد دانشگاهی گیلان در مقابل با حرکت ضد استکباری دانشجویان این دانشگاه را محکوم کرد و اظهار داشت: مشکل این است که روحیه استکبار ستیزی در برخی از مسئولین ما وجود ندارد.
وی در ادامه این مطلب به آیه شریفه «اشدا علی الکفار رحما بینهم» اشاره کرد و افزود: مگر آیه استکبار ستیزی برای همه ی زمان ها نیست که برخی ها با روحیه استکبار ستیزی دانشجویان مقابله می کنند.
امام جمعه شهرستان سیاهکل با تاکید بر اینکه همه ی ما دشمنی دشمنان را لمس می کنیم، گفت: برخی ها به گونه ای تلاش می کنند تا ما دشمنی ها را نبینیم و مقابله با مثل نکنیم.
حجت الاسلام شکسته دل با بیان اینکه آمریکا در سراسر دنیا در حال دشمنی و خرابکاری است، اظهار کرد: مگر مسئولین نمی بینند که آمریکا در یمن، مصر، افغانستان و سوریه و هر جایی که مسلمانان مظلوم هستند جنایت می کند؛ آیا باز هم باید نبست به این جنایات سکوت کرد و خشم خود را فرو برد؟
وی با اعلام اینکه هرجایی آتشی افروخته شده دست استکبار جهانی در آن دخیل بوده، تصریح کرد: چطور برخی ها علاوه بر انسانیت، اسلامیت خود را در مقابل با آمریکا و هم ردیفانشان نادیده می گیرند؟
امام جمعه سیاهکل با تاکید بر اینکه نباید نسبت به جنایات آمریکا در منطقه و جهان سکوت کنیم، گفت: آمریکا علاوه بر جهان در داخل کشور هم جنایاتی را مرتکب شده است که نباید به هیچ وجه از آن دشمنی ها کوتاه آمد و سکوت کرد.
شکسته دل به مواردی از جنایات استکبار جهانی مخصوصا آمریکا اشاره کرد و گفت: از کوتای ۲۸ مرداد گرفته تا تمدید تحریم های ۱۰ ساله همه جنایات آمریکا است.
وی با تاکید بر اینکه اقدامات مسئولین جهاد دانشگاهی نباید نادیده گرفته شود، مطرح کرد: مسئولین دانشگاه اجازه بیان به دانشجویان را نداده و این در راستای محدودیت آزادی بیان است.
امام جمعه سیاهکل با بیان اینکه باید روحیه استکبار ستیزی را از قرآن آموخت، افزود: اگر کسی در مقابله با استکبار کوتاهی کند باید در مسلمان بودنش شک کرد.
حجت الاسلام شکسته دل روحیه استکبار ستیزی را در پیوند با انقلابی گری دانست و خاطرنشان کرد: کسی که در مقابل جوشش دانشجویان می ایستد این در راستای انقلابی بودن، قرآنی بودن و اسلامی بودن ما نیست.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه