نماینده مردم آستارا در مجلس:

رانت خواری نمی گذارد جوانان تحصیلکرده نفس بکشند/ باید جلوی استخدام بی ضابطه فرزندان مسئولین گرفته شود

نماینده مجلس شروطی را برای برون رفت از بحران بیکاری عنوان می کند که مقابله با رانت بازی و ویژه خواری ها از موارد مورد تاکید آن می باشد.

رانت خواری نمی گذارد جوانان تحصیلکرده نفس بکشند/ باید جلوی استخدام بی ضابطه فرزندان مسئولین گرفته شود

ولی داداشی در گفتگو با خبرنگار ۸دی تنها راه برون رفت از بحران بیکاری را حساس بودن به پول های بیت المال دانست و اظهار داشت: باید جلوی ریخت و پاش های بی اساس در کشور گرفته شود.
وی با بیان اینکه نظام استخدامی کشور باید مبتنی بر قانون باشد، افزود: باید جلوی استخدام فرزندان مسوولان ارشد کشور که بدون ضابطه صورت می گیرد، گرفته شود.
نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه فرزندان دهک های پایین جامعه نیز نیاز به خدمت در دستگاه های دولتی و استخدامی کشور دارند، گفت: باید راهی در مقابل با استخدام های نامتعارف باز شود تا همه ی فرزندان این کشور بتوانند از خدمات استخدامی کشور بهره مند شوند.
عضو کمیسیون اصل نود مجلس با هشدار به اینکه باید جلوی رانت بازی و ویژه خواری ها برای حل بحران بیکاری گرفته شود، اظهار کرد: باید بحث رانت و ویژه خواری از بیت المال بسته شود تا جوانان تحصیلکرده کشور بتوانند در جامعه نفس بکشند.
داداشی به لزوم محیا ساختن شرایط از سوی دولت برای ورود بخش خصوصی به بازار کار تاکید کرد و گفت: باید بستر های لازم جهت استقرار بخش های خصوصی در فراهم شود تا فعالیت های خود را آغاز کنند.
این نماینده مجلس بخش خصوصی را عامل مهم برای ایجاد کسب و کار دانست و گفت: اگر بخش های خصوصی را فعال نکنیم اشتغال زایی در جامعه به هیچ وجه صورت نخواهد گرفت.
نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی راه دیگر برون رفت از بحران بیکاری در کشور را آغاز بکار فعالیت بخش های خصوصی برشمرد و تاکید نمود: کشور در موقعیتی قرار گرفته است که بدون فعال کردن بخش های خصوصی نمی توان بحران اشتغال و بیکاری را سامان بخشید.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه