سعید حدادیان در یادواره شهدای مدافع حرم گیلان:

حماسه ۹ دی با پیشتازی مردم گیلان رقم خورد + تصاویر

مداح مطرح کشور گفت: آن حماسه ی ۹ دی که به نام مردم تهران رقم خورده است را شما مردم گیلان در ۸دی پیش قدم بودید.

حماسه ۹ دی با پیشتازی مردم گیلان رقم خورد + تصاویر

به گزارش هشت دی، یادواره ی شهدای مدافع حرم امشب در مهدیه رشت با حضور خیل عظیم مردم ولایت مدار شهرستان رشت و خانواده های معظم شهدا برگزار شد.

این مراسم با مداحی حاج سعید حدادیان و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین فلاحتی برگزار شد.
حاج سعید حدادیان پیش از مدیحه سرایی ضمن سخنانی به تبیین مسئله ی اربعین و تاثیر آن در تاریخ پرداخت و اظهار داشت: در مراسم بزرگ اربعین بیش از ۵۳ کشور دنیا در آن شرکت کرده اند. لذا میتوان گفت که این اربعین ها مقدمه ی یک انقلاب جهانی است.

وی به حضور چهار روزه ی خود در سوریه برای دیدار با مدافعان حرم اشاره کرد و افزود: شب قبل از عملیات نبل و الزهرا، خدمت رزمندگان گیلان رسیدم، این عزیزان انگار به مرز نهایی آسمان رسیده و حال معنوی آن شب  بسیار نزدیک به شب عاشورا نمود می کرد.

این مداح مطرح کشوری ادامه داد: امروز آمده ام از شما تشکر کنم زیرا آن حماسه ی ۹ دی که به نام مردم تهران رقم خورده است را شما در هشت دی پیش قدم بودید.

وی به خواص شهر رشت که پیشتاز این کار بزرگ بودند اشاره و از همگان بخاطر چنین کار عظیمی تشکر کرد‌

حدادیان به مطالب مقام معظم رهبری در تبیین جریان دفاع از حرم بسنده کرد و افزود: روزی امام خمینی (ره) فرمود که بسیج باید جهانی شود، و امروز بسیج در سوریه نشان داد که جهانی شده است.

مداح توانمند ایران اسلامی در پایان نیز به ذکر مصیبت شب شهادت امام حسن عسگری(ع) و تنهایی امام زمان (عج) از سن ۵ سالگی پرداخت.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه