علیرضا زاکانی در رشت:

برخی مسئولان منتظر نسخه پیچیدن کدخدا برای ما هستند / بخشهایی از دولت به اتاق بازرگانان تبدیل شده است

نماینده سابق مردم تهران گفت: متاسفانه برخی مسئولین راه رفع مشکلات را در بیگانگان می جویند و منتظر نسخه پیچیدن کدخدا مانده اند!

برخی مسئولان منتظر نسخه پیچیدن کدخدا برای ما هستند / بخشهایی از دولت به اتاق بازرگانان تبدیل شده است

به گزارش ۸دی، همایش «شکوه هجرت»،  آیین تجلیل از گروه ها و خادمهای جهادی با سخنرانی علیرضا زاکانی، نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در تالار حکمت دانشگاه گیلان برگزار شد.

زاکانی فتح الفتوح امام(ره) را جوانان خود باوری دانست که بر محور ایمان و اعتقاد خود درخشیدند و امروز سرمایه های خدمتگزار این جامعه اند.

وی تحقق عدالت و ظلم ستیزی را سیره ی متقین خواند و اظهار داشت: در جامعه ی عدالت طلب فقر و فساد اقتصادی نخواهد بود و عطر فرهنگ انقلابی و بسیجی به مشام مردم خواهد رسید.

زاکانی با اشاره به استفاده ی ایران از ظرفیت های داخلی و فرصت های جهانی تصریح کرد:  متاسفانه برخی مسئولین به باورهای انقلابی خود پشت کرده اند و راه رسیدن به خوبی ها و رفع مشکلات را در دستان بیگانگان می جویند و منتظر نسخه پیچیدن کدخدا مانده اند!

وی تأکید کرد: برخی خود را محتاج ظرفیت های خارجی می دانند و در این وانفسا فتح الفتوح مورد نظر امام ذبح می شود.

زاکانی یکی از ایرادات دولت فعلی را نگاه به غرب معرفی کرد و گفت: دولت مشکلات دیگری از جمله پروژه های ناتمام و بی برنامگی دارد اما اعمال قانون های سلیقه ای، برخی نمایندگان و بخش هایی از دولت را به اتاق بازرگانان تبدیل کرده است.

وی با بیان کمبود قاضی برای پرونده های قوه ی قضائیه اذعان کرد: در قوه ی قضائیه ۱۶ میلیون پرونده وجود دارد اما تعداد قضات ۷۵۰۰ است!  این سیستم معیوب التیام بخش مشکلات جامعه نیست.

زاکانی در رابطه پرونده ی مختوم کرسنت بیان کرد: از سال ۸۷ تاکنون هشت سال گذشته است آیا هشت سال زمان کمی برای ترجمه ی اسناد و رسیدگی به آنهاست؟ یک شبکه ی فساد در کشور بوجود آمده و وظیفه ی ما مقابله با آن است.

وی نگاه جهادگران به خدمتگزاری محرومان را ارزشمند خواند و گفت: امام بارها فرموده اند که خاک پای کوخ نشینان را به کاخ نشینان نمی دهد پس جهادگران باید پا در مسیر شهدا گذاشته و حرکت بزرگی برای رسیدن به جامعه ی اسلامی  و ساختن الگویی برای جهانیان باشند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه