امام جمعه تالش در گفتگو با 8دی:

هیچ برد – بردی در برجام نبود / مسئولین جهاد دانشگاهی گیلان در خواب غفلتند

امام جمعه تالش اقدام مسئولین جهاد دانشگاهی گیلان را محکوم کرد و گفت: مسئولین در خواب غفلت اند و بیداری دانشجویان را درک نمی کنند.

هیچ برد – بردی در برجام نبود / مسئولین جهاد دانشگاهی گیلان در خواب غفلتند

حجت الاسلام و المسلمین حسین انصاری در گفتگو با خبرنگار ۸دی اقدام نادرست مسئولین جهاد دانشگاهی گیلان در جمع کردن پرچم آمریکا از زیر پای دانشجویان و سخنان حمایتگرانه آنها از آمریکا را محکوم کرد و اظهار داشت: ما با هیچ کس جنگ نداریم اما با کسانی که در هوا هواپیمای ما را میزنند و در زیر دریا زیر دریایی ما را نابود می کنند از خود دفاع می کنیم.

وی با بیان اینکه ما با کسانی که هشت سال صدام را به جانمان انداختند، مقابله می کنیم، افزود: با کسانی که پیوسته ما را تحریم می کنند و داعش و وهابیت را به جان مسلمانان می اندازند، می جنگیم.

امام جمعه تالش با اعلام اینکه آمریکا و اسرائیل بهترین جوانهای مملکت را از ما گرفته اند، گفت: چرا مسئولین جهاد دانشگاهی ها به دانشجویان خطاب می کنند که سر جنگ دارند؟

حجت الاسلام انصاری با اشاره به اینکه ایران از واژه جنگ بدش می آید، اظهار کرد: ما پس از هشت سال جان و خون دادن در مقابل با عراق نگفتیم سر جنگ داریم بلکه همه می دانند که ما از خود دفاع کرده ایم.

وی با تاکید بر اینکه هر کسی بخواهد به ما تجاوز کند باید از خود دفاع کنیم، افزود: اگر امروز مرگ و ننگ بر آمریکا می گوییم به خاطر این است که دست از شرارت خود بر نمی دارد.

امام جمعه تالش به جریانات هسته ای و مکر شیطان بزرگ در آن اشاره کرد و گفت: دولتمردان ما کوتاه آمدند و کسی در این شک ندارد که در برجام از یک سری مسائل عبور کرده ایم.

حجت الاسلام انصاری با انتقاد از اینکه مسئولین اسم مذاکرات را برد-برد گذاشتند، خاطرنشان کرد: اکنون برای همه روشن شده است که در مذاکرات هسته ای هیچ برد – بردی نبوده است.

وی به غیر قابل اعتماد بودن آمریکا اشاره کرد و افزود: نه مجلس، نه کنگره و نه خود دولت و رئیس جمهور فعلی و بعدی آمریکا، هیچکدام قابل اعتماد نیستند.

امام جمعه تالش با تاکید بر اینکه ما با هیچ کس سر جنگ نداریم، مطرح کرد: اگر امریکا فکر می کند که با تحریم و تمدید آن می تواند پای خود را به ایران باز کند، کور خوانده است.

حجت الاسلام انصاری به نقش پر رنگ دانشجویان در بصیرت افزایی در جامعه اشاره داشت و تاکید کرد: دانشجویان بیدارند و مسائل سیاسی و روز جهان و منطقه را درک می کنند.

وی با بیان اینکه برخی ها نه اینکه نمی فهمند بلکه خود را به خواب زده اند، گفت: برخی از مسئولین خود را به خواب غفلت زده و هنوز نقش بیداری دانشجویان را درک نکرده اند.

امام جمعه تالش ضمن محکوم کردن اقدامات مسئولین جهاد دانشگاهی گیلان تصریح کرد: پرچم آمریکا نماد ملت آمریکا نیست بلکه ما خصومت های استکباری دولت را نیز با همین پرچم می شناسیم و این ربطی به مردم و ملت آمریکا ندارد و توهین به آنها نیست.

وی با تاکید بر اینکه ما با ملت آمریکا جنگی نداریم، بیان داشت: لگد زدن پرچم آمریکا نماد استکبار ستیزی ما است و آمریکا تمام حقوق بشر را در بحرین، یمن، تونس، مصر، سوریه و غیره زیر پا گذاشته و روز به روز به آمار جنایات خود می افزاید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه