عبدالله ماسالی
نگاه آزاد؛

آقای مدیر کل! کاش از یک مصافحه‌‌ی ساده دریغ نمی‌کردید

روی سخنم با مدیر کل جهاد کشاورزی استان گیلان است که اخیرا در ماسال حضور یافته و در مراسم معارفه سرپرست جدید این اداره شرکت کردند.

آقای مدیر کل! کاش از یک مصافحه‌‌ی ساده دریغ نمی‌کردید

به گزارش ۸دی، به نقل از پایگاه خبری تحلیلی ماسال، عبدالله ماسالی در یادداشتی ضمن انتقاد از مدیر کل جهاد کشاورزی استان گیلان نوشت؛

در دنیای امروز سرمایه های انسانی به عنوان با ارزش ترین منابع ز=سازمانی به سازمان ها معنا و مفهوم مبخشند. و زمینه تحقق اهداف سازمانی را فراهم می کنند.

رشد و توسعه همواره در گرو استفاده صحیح از سرمایه های انسانی است. اساسا یکی از اخصه های پیشرفت و توسعه شورها داتن سرمایه های انسانی کارا، بهره ور و توانمند است. اگر جامعه ای از این مزیت رقابتی برخوردار نباشد به طور قطع نمی تواند به اهداف مورد نظر خود دست یابد.

اخیرا مدیر کل جهاد کشاورزی استان گیلان در ماسال حضور یافته و در مراسم معارفه سرپرست جدید این اداره شرکت کردند. روی سخنم با ایشان است؛ برای حفظ و کرامت نیروها حتما باید به آنها حرمت گذاشت. این حرمت نهادن ممکن است در حد سلام و علیکی ساده و خسته نباشیدی کوتاه باشد. حضرتعالی با برخورد خود در این مراسم با نیروهای تحت امرتان در جهاد کشاورزی ماسال فکر نمی‌کنید انگیزه کار را در آنها کشته باشید؟ توجه به عزت نفس و کرامت ذاتی نیروها در سازمان و پرهیز از نگرش ابزاری به افراد موجب از دست دادن جایگاه انسانی نیروها در فرآیند کار نمی شود؟ احساس بیگانگی با محیط کار و تضاد و تعارض بین منافع و اهداف فردی و سازمانی با چنین برخوردهای سردی افزایش نمی یابد؟

حضرت علی علیه الاسلام می فرماید قلب خود را نسبت به زیر دستانت مملو از رحمت، محبت و لطف کن و نسبت به ایشان بسان حیوان درنده ای مباش که دریدن و خوردن آنان را غنیمت شماری.

جناب مدیر کل!  از یک مصاحفه ساده با همکارانتان در جهاد ماسال دریغ کرید. این انصاف نبود.

انتهای پیام /

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه