رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

برخی از مسئولان جهاد دانشگاهی گیلان می خواهند با پارچه کثیف فتنه چهره زشت آمریکا را پاک کنند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با تأکید براینکه دانشجویان بسیجی و جوانان انقلابی باید نسبت به اقدام نابخردانه مسؤولان جهاد دانشگاهی گیلان واکنش منطقی نشان دهند، گفت: عاملان اقدام زشت مذکور در هر رده و مسؤولیتی قرار دارند، سزاوار توبیخ هستند.

برخی از مسئولان جهاد دانشگاهی گیلان می خواهند با پارچه کثیف فتنه چهره زشت آمریکا را پاک کنند

به گزارش ۸دی، حجت‌الاسلام مجتبی اشجری در گفت‌وگویی با اشاره به حرکت بسیج دانشجویی موسسه آموزشی جهاد دانشگاهی گیلان در نصب پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی زیر پای دانشجویان اظهار کرد: حرکت بسیج دانشجویی در نشان دادن انزجار از آمریکا با قراردادن پرچم جرثومه فساد و دشمن شماره یک ملت ایران در ورودی موسسه آموزشی جهاد دانشگاهی گیلان امری نمادین بوده و بیانگر انزجار ملت ایران از دولت آمریکا است.

وی ادامه داد: اقدام تأمل برانگیز مسؤولان جهاد دانشگاهی گیلان در جلوگیری از قراردادن پرچم آمریکا زیر پای دانشجویان و کارکنان این مؤسسه به هیچ عنوان قابل توجیه نیست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، اقدام بسیار شگفت‌انگیز مسؤولان جهاد دانشگاهی استان در روز ۱۶ آذر را شرم‌آور عنوان کرد و افزود: کرامت روز ۱۶ آذر به عنوان نقطه عطف روشنگری و مبارزه دانشجویان با استکبار ایجاب می‌کرد حرکت دانشجویان بسیجی ارج گذاشته شود و در صورت مناسب نبودن مکان یا هر دلیل دیگری نسبت به جابه‌جایی نصب پرچم آمریکا در زیر پای واردشوندگان مساعدت به عمل می‌آمد.

اشجری با بیان اینکه بعضی از افراد گمان می‌کنند شعار مرگ بر آمریکا و اظهار تنفر از دشمن واقعی ملت ایران تنها اختصاص به ۱۳ آبان دارد، تصریح کرد: ممکن است افراد مذکور شعار مرگ بر آمریکا پس از نمازهای واجب جماعت را بدعت بدانند.

وی به جمله معمار کبیر انقلاب اسلامی در مورد آمریکا اشاره کرد و گفت: امام (ره) فرمودند؛ ما آن‌قدر صدمه از آمریکا دیدیم که از هیچ کس ندیدیم، آمریکا دشمن شماره یک مردم مستضعف جهان است، همه گرفتاری‌ که داریم از دست آمریکا است، همه مصیبت‌ها زیر سر آمریکا است و آمریکا شیطان بزرگ است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، بزرگداشت حرکت پوینده دانشجویان بسیجی علیه شیطان بزرگ را وظیفه آحاد مسؤولان خواند و بیان کرد: حرکت خزنده فتنه‌گری سر در برف جهالت فرو برده و بدعهدی‌ها و ستیزه‌جویی‌های آمریکا را فراموش کرده است.

اشجری با اشاره به اینکه برخی می‌خواهند با پارچه کثیف فتنه چهره زشت آمریکا را پاک کنند، خاطرنشان کرد: عده‌ای مذاکرات هسته‌ای را به معنای دوستی با آمریکا تلقی می‌کنند.

وی، حرکت غیر مسؤولانه جهاد دانشگاهی گیلان در حرمت گذاشتن کاذب به پرچم آمریکا را موجب خوشحالی دشمنان انقلاب اسلامی عنوان کرد و یادآور شد: اقدام افرادی که مانع رسیدن اساسی‌ترین پیام مردم ایران به آمریکا هستند، حرکت دفعی و موردی نیست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه تنفر مردم ایران از دولت آمریکا مطالبه دیروز و امروز نیست، اظهار کرد: امر مذکور مطالبه همیشگی ملت دلاور سرزمین ایران است.

اشجری به تصویب قانون تحریم ۱۰ ساله ایران موسوم به داماتو در کنگره آمریکا اشاره کرد و افزود: قانون مذکور به عنوان کینه توزانه‌ترین قانون مصوبه کنگره آمریکا علیه یک کشور انقلابی و مسلمان صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه به نظر می‌رسد عده‌ای دوستی با آمریکا دشمن پلید مردم ایران را در سر می‌پرورانند، بیان کرد: جای تأسف است کسانی در کشور این همه بدعهدی و پیمان‌شکنی آمریکا را نادیده می‌گیرند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان تصریح کرد: این روزها وقتی پرچم آمریکا توسط مردم این کشور به آتش کشیده می‌شود، جلوگیری از نصب پرچم آمریکا در زیر پای دانشجویان به چه معنا است.

اشجری با تأکید براینکه دانشجویان بسیجی و جوانان انقلابی باید نسبت به اقدام نابخردانه مسؤولان جهاد دانشگاهی گیلان واکنش منطقی نشان دهند، متذکر شد: عاملان اقدام زشت مذکور در هر رده و مسؤولیتی قرار دارند، سزاوار توبیخ هستند.

منبع: خبرگزاری فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه