با حضور مسئولان؛

روسای آموزش و پرورش تالش و بخش حویق منصوب و معارفه شدند

رییس پیشین اداره آموزش و پرورش تالش ضمن تکذیب یکباره بودن این استعفا گفت: موضوع استعفای من پیش از این به اطلاع مدیر کل آموزش و پرورش گیلان رسیده بود و آقای حاجتی هر بار با این موضوع مخالفت می کرد.

روسای آموزش و پرورش تالش و بخش حویق منصوب و معارفه شدند

به گزارش ۸دی، التفات منتظری رییس اداره آموزش و پرورش تالش صبح دیروز استعفای خود را طی سخنانی در نمازخانه این اداره اعلام کرد و این استعفای ناگهانی موجب شد تا برخی محافل خبری دست به گمانه زنی هایی در این مورد کنند.

التفات منتظری رییس پیشین این اداره طی گفتگویی با تکذیب یکباره بودن این استعفا گفت: موضوع استعفای من پیش از این به اطلاع مدیر کل آموزش و پرورش گیلان رسیده بود و آقای حاجتی هر بار با این موضوع مخالفت می کرد.

وی با اشاره به حضور ۲سال و یک ماهه خود در راس این اداره اظهار کرد: سعی کردم در اوج خداحافظی کنم. رضایت فرهنگیان تالش و اثرگذار بودن اقدامات صورت گرفته برای من کافی است و در هر جایی که باشم به تالش فکر می کنم.

منتظری افزود: جایگزینی مدیران در ادارات و گمانه زنی ها همواره صدماتی را برای سازمانها ایجاد می کند که با توجه به در پیش بودن امتحانات تحصیلی سید مرتضی مختاری معاونت پرورشی این اداره صبح امروز به عنوان ریاست اداره را بر عهده گرفت و با حضور اکبری، اخلاقی و حسین زاده معاونین نهضت سواد آموزی، آموزش ابتدایی و متوسطه معارفه شد.

رییس پیشین آموزش و پرورش تالش انتخاب بی حاشیه مختاری را نشانه اقتدار این سازمان توصیف کرد و گفت: انتصاب سید مرتضی مختاری به عنوان معاونت پرورشی و ریاست اداره با پیشنهاد وی صورت گرفته است.

منتظری، مختاری را مدیری توانا خواند که با داشتن کارشناسی ارشد حقوق ۲۵ سال سابقه کار در آموزش و پرورش را دارد.

منتظری در مورد محل جدید خدمتش گفت: هنوز تصمیمی در این باره نگرفته ام و یک ماه در مرخصی خواهم بود.

وی درباره این مرخصی نسبتا طولانی گفت: طی ۲ سال گذشته، تنها ۲ روز از مرخصی استفاده کرده ام و۳۰ روز مرخصی قانونی دارم که از آن استفاده نکرده ام.

معارفه رئیس آموزش و پرورش بخش حویق همچنین صبح امروز محمد عظیمی به عنوان رییس اداره تازه تاسیس آموزش و پرورش بخش حویق تالش معارفه شد.

مختاری پیش از این رییس آموزش و پرورش حویق بود. منتظری، مختاری و عظیمی از مدیران اعتدال گرای شهرستان تالش هستند.

تالش به دلیل وسعت و داشتن بیش از ۱۶ هزار دانش آموز به ۲ مدیریت مستقل تقسیم شد.

منبع: دیارمیرزا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه