جانشین سپاه قدس گیلان:

مسئولین ترسو به تعامل با آمریکا فکر می کنند/ دوست و دشمن معتقد اند ایران امن ترین کشور جهان است

جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان گفت: دوست و دشمن ما معتقد است که ایران با امنیت ترین کشور جهان است.

مسئولین ترسو به تعامل با آمریکا فکر می کنند/ دوست و دشمن معتقد اند ایران امن ترین کشور جهان است

به گزارش هشت دی سردار کاظمی پور در دوره ی آموزشی عرضی و توجیهی مسئولین بررسی و تحلیل حوزه های مقاومت بسیج دانش آموزی سپاه قدس گیلان ضمن بیان اهمیت این دوره به تبیین جنگ تحمیلی علیه ایران اسلامی پرداخت و اظهار داشت: با وجود اینکه دشمن فکر تصرف سرزمین ایران را در کمتر از شش ماه در سر می پرواند اما با توجه به وجود حکومتی الهی و رهبری که دارای تفکر الهی بود و به تبع آن مردم نیز حامی و پشتیبان این فکر و ایدئولوژی بودند، با تاسی از تکلیف شرعی ،این تهدید بزرگ علیه جمهوری اسلامی از بین رفت.

سردار کاظمی پور به سخن ترامپ”که هزینه ی مبارزه ی آمریکا با ایدئولوژی دو برابر این است که دوبار آمریکا را  خراب کنند و دوباره آن را بسازند” اشاره کرد و  افزود: از آنجا که هدفشان جلوگیری از نفوذ  ایدئولوژی انقلاب اسلامی به کشورهای مسلمان بوده ، بسیار تلاش کردند تا مانع آن شوند.
جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان با اشاره به اهمیت حزب الله لبنان گفت: دشمن از حزب الله وحشت دارد و نه جرات حمله ی به آن را دارد و نه می تواند به آن حمله کند.
کاظمی پور با بیان اینکه تهدید ما را به جایی نمی رساند تصریح کرد: هیچ کشوری جرات حمله به ما را ندارد چون ما قدرتمان  را در دفاع مقدس نشان دادیم.
پیشکسوت سپاه پاسداران سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ما در دوران دفاع مقدس به جوانان تکیه کردیم اظهار کرد: امروز نیروها و پتانسیل مردمی بسیار چشمگیر است و آمادگی گردان های امام حسین(ع)، امام علی(ع) ، عاشورا ، کوثر، الزهرا و غیره بسیار حائز اهمیت است و این آمادگی چشمگیر غیر از آمادگی لشکر ارتش و سپاه و نیروی انتظامی می باشد.
جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان به دو تفکر ارزشمند در جمهوری اسلامی ایران، اطاعت از ولی فقیه و روحیه ی جهادی(بسیجی) اشاره کرد و اظهار داشت:  روحیه ی بازدارندگی و آمادگی ما بالاست.
وی با بیان اینکه در هر زمان و هر منطقه ای که به ایران حمله ای کردند یا کشته شده و یادستگیر و تخلیه ی اطلاعاتی شده اند، ایران را کشوری امن معرفی کرد.
کاظمی پور به تعامل به عنوان یکی از  خطرناک ترین راه های ورود دشمن  به ایران اشاره کرد و افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری خطرناک ترین راه ورود، نفوذ است که می خواهند ما را نابود کنند.
وی ادامه داد: تهدید فرهنگی (تهدید نرم) و تهدید اقتصادی نیز از برنامه های پیش روی دشمن است که بهترین راهکار رهبری در مورد تهدید اقتصادی ، اقتصاد مقاومتی است.
کاظمی پور با بیان اینکه هدف دشمن از به راه انداختن گروه تکفیری داعش بد معرفی کردن اسلام بود خاطر نشان کرد:  داعش آخرین روزهای خود را می گذراند و تاریخ مصرف آن گذشته است.
جانشین سپاه قدس گیلان با ترسو خطاب کردن برخی مسئولین به تفکر تعامل آنها با آمریکا اشاره کرد و گفت: رهبری تذکرات لازم را می دادند ، اما مسئولین نادان که فکر مادی گرایی را پذیدفته بودند توجهی نکردند.
وی با خطاب قرار دادن نیروهای جوان جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد که باید با این تفکر مقابله کنید و افزود: دوست و دشمن ما معتقد است که ما با امنیت ترین کشور جهان هستیم، که برای بر هم زدن امنیت تهدید نرم انجام می دهند.
وی افزود: آنها با به وجود آوردن شبهه در تفکر جوانان ما، حوزه ی اثر گذاری دارند و مسئولین تحلیل و بررسی سازمان دانش آموزی سپاه قدس موظف است با روش علمی به روشنگری جوانان بپردازد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه