غرب به دنبال سکولار کردن بزرگان نظام/ آنکه در راه انقلاب و دین خون دل نخورده است برای حفظ آن تلاش نخواهد کرد

نماینده مردم تهران در مجلس یکی از راه‌ها ی غرب برای ضربه زدن به نظام را سکولاریته کردن بزرگان و مسئولان نظام دانست و گفت: حسن شهدا این بود که عالم به زمان بودند و بصیرت داشتند.

غرب به دنبال سکولار کردن بزرگان نظام/ آنکه در راه انقلاب و دین خون دل نخورده است برای حفظ آن تلاش نخواهد کرد

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی ۸دی نیوز، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی آقا تهرانی، در پنجمین یادواره شهدای گلسار رشت در حسینیه شاهد و ایثار این شهر با اشاره به اینکه نظام سلطه درصد ضربه زدن به نظام است، فتنه ۸۸ را تبر زدن به ریشه دین عنوان کرد و افزود:کسانی که فتنه ۸۸ را به راه انداختند قیمت نظام را نمی دانستند و ان را مفت فروختند.

نماینده مردم تهران در مجلس با این توضیح که شهدا نسبت به نظام نگران هستند بیان کرد: نظام اسلامی در هیج جای دنیا نمونه ندارد.

وی با این توضیح که نسلهای اول و دوم انقلاب با شهدا انس دارند و سر سفره شهدا نشسته اند بیان کرد: باید هوشیار بود که خدا نکرده نسلهای بعدی انقلاب به مفت خوری مبتلا نشوند.

آقا تهرانی با اشاره به خون هایی که برای شکل گیری و حفظ نظام اسلامی ریخته شده است افزود: آنکه در راه انقلاب و دین خون دل خورده است برای حفظ ان تلاش خواهد کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به دعای عرفه اظهار کرد : این جای شکر است که ما در زمان حکومت جور به دنیا نیامده ایم و زمانی به دنیا آمده ایم که وحی خدا حاکم است این فرصت و توفیقی است که نصیب انبیا نیز نشده است.

وی با اشاره به حماسه ۹دی، به ابتکار امام راحل و مقام معظم رهبری در شریک کردن همه احاد جامعه در نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: وقتی گروهی کلنگ در دست گرفتن برای نابودی نظام همه اقشار جامعه فریاد حمایت از ولایت را سر دادند.

وی برخی از نارسایی ها و کم کاریهای مسئولان را مورد انتقاد قرارداد و گفت: مردم صاحبان اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس با این توضیح که اگر چه مردم دغدغه هایی دارند و با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند و از گرانی شکایت می کنند یادآور شد: در حماسه ۹دی همه مردم از همه اقشار جامعه برای حمایت از نظام حضور داشتند.

اقا تهرانی با تاکید بر اینکه کسانیکه به زمان خود عالم باشند دچار لغزش و اشتباه نخواهند شد اظهار کرد: بیداری و بصیرت در زمان فتنه ارزشمند است.

وی یکی از راه‌ها ی غرب برای ضربه زدن به نظام را سکولاریته کردن بزرگان و مسئولان نظام دانست و افزود: حسن شهدا این بود که عالم به زمان بودند و بصیرت داشتند.

وی با تاکید بر اینکه در اسلام سکولاریته خدا فقط در نماز است و در سیاست و دانشگاه و مجلس جای ندارد یاد آور شد : در چنین اسلامی خدا در حاشیه قرار می گیرد و در عمل به آن توجه نمی شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه