برخی از مسئولیتها در گیلان به عناصر فتنه داده شده است

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: امروز در برخی از وزارتخانه ها عناصر فتنه به کار گرفته شده اند و در استان گیلان نیز برخی مسئولیتها به عناصر فتنه وارگذار شده است.

برخی از مسئولیتها در گیلان به عناصر فتنه داده شده است

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی ۸دی نیوز، حجت الاسلام و المسلمین محمد علی محسن زاده بعد از ظهر روز دوشنبه همزمان با یوم الله ۹دی در مسجد قدس رشت با واکاوی و بررسی علل و عوامل ایجاد فته ۸۸ اظهار کرد: حماسه ۹دی یوم الله عظیمی است که ملت ایران پس از ۶ ماه صبر و تحمل در برابر فتنه گران و محاربان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به میدان آمدند و نقشه های شوم دشمنان داخلی و خارجی را نقش بر آب کردند.

وی با توضیحی از خلاصه ای از چرایی و چگونگی پیدایش فتنه ۸۸ و نقش حماسه ای مردم گیلان در ۸دی افزود: مردم ولایتمدار و قهرمان گیلان بار دیگر در حمایت از ارزشهای اسلامی و انقلاب در خشیدند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به جنگ خندق تصریح کرد: در این جنگ مجموعه کفار، منافقین و اهل کتاب دست به دست هم دادند و جنگ احزاب را ایجاد کردند.

محسن زاده با تاکید بر اینکه جنگ خندق رویاروی کل اسلام با جهان کفر بود اظهار کرد: این جنگ برای وارد کردن دشمنان به مدینه النبی و حذف حکومت اسلامی و کشته شدن پیامبر برنامه ریزی شده بود.

وی با اظهار اینکه پیامبر پس از پیروزی در جنگ با قوم یهود و منافقین برخودرد کرد افزود: در این جنگ کفر از همه ظرفیتها ی خود برای نابودی اسلام استفاده کرد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به فراز و نشیبهای که انقلاب اسلامی در طول ۳۴ ساله پس از پیروزی پشت سر گذاشته است گغت: دشمنان خارجی با همکاری ۳۷ کشور دنیا در جنگ تحمیلی درصدد فروپاشی سرزمین اسلامی ایران برآمدند.

وی با اشاره به محاربین داخلی و کسانی که در جبهه نفاق حرکت می کردند خاطرنشان کرد: در همان سالهای اول پیروزی انقلاب منافق در تمامی مرزهای کشور اسلامی ایران پرچم جدایی طلبی را بلند کردند و از پوستین نفاق خارج و به محاربه پرداختند.

محسن زاده به جریانات کومله در کردستان و خلق بلوچ در سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران کودتاهای مختلفی را پشت سر گذاشته است و در ۵ سال اول انقلاب، ۳۴ کودتا را تجربه کرد که تنها چند مورد از آن رسانه ای شد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با این توضیح که منافقین از سال ۶۳ بازسازی دوباره ای در خود ایجاد کرده و از آن سال به بعد جریان نفاق پوست اندازی کرد تصریح کرد: این افراد با شخصیتها و طیف های جدیدی با هدف حذف نظام مقدس جمهوری اسلامی ظهور کردند.

وی با تصریح بر اینکه بسیاری از جریانات در همان اوایل انقلاب به شدت تلاش کردند تا قانون اساسی رنگ اسلامی نداشته باشد بیان کرد: بزرگان شیعه و علمای ما از اسلام دفاع کرده و ان را در قانون اساسی تثبیت کردند.

محسن زاده با اشاره به سابقه استکبار یادآور شد؟ ابر قدرت شوری و امپریالیسم امریکایی همواره خواهان حذف کارآمدی دین در حکومت بودند .

وی با مقایسه جنگ احزاب با فتنه ۸۸ تصریح کرد: آنچه در بررسی فتنه ۸۸ و حماسه ۹دی مطرح است شناخت منافقین جدید است.

محسن زاده با تاکید بر اینکه در عاشورای ۸۸ فتنه گران ملت را آزردند و عاشورایی دیگر را برای مردم رقم زدند گفت: در روز عاشورا ی ۸۸، اتش زدن خیمه ها، پرچم ابا عبدالله و آلوده کردن دیگ های غذای حسین (ع) نابخشودنی است.

وی با اشاره به شعار فتنه گران در عاشورای ۸۸ افزود: این افراد در آن روز شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه را سردادند .

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلانبا این توضیح که در نظام جمهوری اسلامی حاکمیت از ان حضرت ولی عصر (عج) است که در زمان غیبت کبری به فقیه واجدالشرایط می رسد افزود: اصل پنجم قانون اساسی اصل حاکمیت اصل ولایت فقیه بر این سرزمین است و این حرف سنگینی است برای شیعیان که در عاشورای ۸۸ مطرح شد.

محسن زاده با اشاره به اینکه بیانیه هایی که سران فتنه صادر کردند در ان شرایط سخت آتش فتنه را شعله ور تر کرد افزود: قوه قضاییه با رافت اسلامی و حد اعلی تخفیف با فته گران برخورد کرد.

وی با بیا ن اینکه امروز عده ای می خواهند این جریانات محارب علیه اهل بیت را شستشو دهند اظهار کرد: لذا دولت مردان باید حواسشان باشد ملتی که ۹دی را خلق کرده است به دنبال دفاع از مکتب اهل بیت بوده و در یک کلام از امامت و ولایت دفاع کرده اند.

وی با تاکید بر اینکه ملت اجازه نخواهند داد فتنه گران خود را باز سازی کنند گفت: امروز در برخی از وزارتخانه ها عناصر فتنه به کار گرفته شده اند و در استان گیلان نیز برخی مسئولیتها به عناصر فتنه وارگذار شده است.

وی افزود: توصیه من به دولت مردان این است که حرکت اعتدالی که از ابتدا آغاز کرده اند را دنبال کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه