تساوی تیم فوتبال شهرداری ماسال در برابر ملوان جوان رشت

در جریان مسابقات فوتبال قهرمانی لیگ برتر بزرگسالان باشگاه های استان گیلان جام گیل ، دیدار تیم های ملوان جوان رشت و شهرداری ماسال مساوی شد.

تساوی تیم فوتبال شهرداری ماسال در برابر ملوان جوان رشت

به گزارش ۸دی، به نقل از ماسال نیوز، در این مسابقه که روز سه شنبه انجام شد دو تیم فوتبال ملوان جوان رشت و شهرداری ماسال در نهایت به نتیجه مساوی بدون گل دست یافتند .
در جریان این دیدار که از هفته نهم این رقابت ها و در رشت برگزار شد، دو تیم فوتبال ملوان جوان رشت و شهرداری ماسال یک بازی برابری را از خود به نمایش گذاشتند و سرانجام به نتیجه مساوی دست یافتند .
همچنین در دیگر دیدار برگزار شده از هفته نهم این رقابت ها نیز، تیم های فوتبال پاس گیلان و شهرداری کلاچای رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت این بازی نیز با نتیجه مساوی یک بر یک پایان یافت.
در دیگر بازی نیز ، تیم های فوتبال چای ناطق لاهیجان و کادوس ماسال به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم فوتبال چای ناطق لاهیجان با نتیجه ۳ بر ۲ حریفش را مغلوب کرد.
در جدول رده بندی این رقابت ها ، تیم های فوتبال استقلال رشت و پاس گیلان صدرنشین هستند ، تیم های فوتبال شهرداری کلاچای و ملوان نوین انزلی نیز در تعقیب صدرنشینان هستند .
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ برتر بزرگسالان باشگاه های استان گیلان جام گیل، ۱۶ تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.
در استان گیلان بیش از ۲۷ هزار ورزشکار به طور سازمان یافته در رشته فوتبال و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند .

انتهای پیام /

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه