نماینده ی مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری:

انقلاب و نظام اسلامی با خوی استکباری آمریکا کنار نمی‌آید

آیت الله حسینی اشکوری گفت: خوی استکباری و زیاده‌خواه آمریکا به‌دنبال تغییر ماهوی نظام اسلامی است از همین رو ما نیز براین موضوع تأکید داریم تا آمریکا تغییر ماهیت ندهد، نمی‌توان به توافق برد- برد دست‌یافت.

انقلاب و نظام اسلامی با خوی استکباری آمریکا کنار نمی‌آید

به گزارش ۸دی، آیت‌الله سید علی حسینی‌اشکوری ظهر امروز در جلسه درس خارج فقه خود، با اشاره به اقدام اخیر آمریکا در تمدید ۱۰ ساله تحریم‌ها علیه ایران اظهار داشت: خوی استکباری و زیاده‌خواه آمریکا به‌دنبال تغییر ماهوی‌ نظام اسلامی است از همین رو ما نیز براین موضوع تأکید داریم تا آمریکا تغییر ماهیت ندهد، نمی‌توان به توافق برد- برد دست‌ یافت.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: آمریکایی‌ها در شرایطی ما را به خاطر حمایت از حزب‌الله و مظلومان عالم محکوم‌ به حمایت از تروریست می‌کنند که خودشان داعش و گروه‌های افراطی را در کشورهای مختلف تقویت کرده‌ و مرتکب جنایات بسیاری شده‌اند.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: براساس آموزه‌های دین اسلام ما با کسانی مراوده و تعامل داریم که با ما سر جنگ نداشته و قصد دست‌اندازی به منافع و مصالح مسلمانان ندارند.

وی با تأکید بر اینکه نباید فریب بدعهدی‌های آمریکا و دشمنان بدعهد را بخوریم عنوان کرد: دشمنان به دنبال تضعیف مقام ولایت‌فقیه و فروپاشی نظام اسلامی هستند، در این راستا انسجام و وحدت کلمه مهم‌ترین راهبرد مواجهه با این دشمنان است.

آیت‌الله حسینی‌ اشکوری بابیان اینکه در مواجهه با دشمنان نباید از خواسته‌های بر‌حق خود بگذریم و امتیاز بیش‌ازحد بدهیم خاطرنشان کرد: مذاکره‌کنندگان  حفظ و دفاع از منافع و مصالح دشمنان را در دستور کار خود قرار دهند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بر لزوم تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در زمینهٔ اقتصاد مقاومتی تأکید کرد و گفت: تکیه‌بر توان و نیروی داخلی اصلِ مهمی است که زمینه اصلی اقتصاد مقاومتی است.

استاد حوزه علمیه تأکید کرد: انقلاب و نظام اسلامی نمی‌تواند با خوی استکباری آمریکا کنار بیاید از همین رو تا زمانی که این خو در آمریکایی‌ها در مواجهه با ما وجود دارد، نمی‌توانیم به توافق برد-برد دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
مهدى
چه عجب هشت دى ايت الله اشكورى را از حصر رسانه اى خود در اورد
فريد
اقا خيلي هم دلش بخواد هشت دى ايشون نفر اول گيلانه هشت دى فقط عشق شيوخ است با سادات مشكل اساسي داره
در حاشیه