به دستور مسئولین دانشگاه؛

جمع آوری پرچم آمریکا و اسرائیل در جهاد دانشگاهی رشت آن هم در روز دانشجو که تولد مرگ بر امریکا است! +عکس

مسئولین جهاد دانشگاهی رشت پرچم امریکا و اسراییل را که به مناسبت روز دانشجو در درب ورودی دانشگاه نصب شده بود را جمع آوری کردند.

جمع آوری پرچم آمریکا و اسرائیل در جهاد دانشگاهی رشت آن هم در روز دانشجو که تولد مرگ بر امریکا است! +عکس

به گزارش ۸دی به نقل از به نقل از پیک دانشجو، مسئولین جهاد دانشگاهی رشت پرچم آمریکا و اسراییل را که به مناسبت روز دانشجو در درب ورودی دانشگاه نصب شده بود را جمع آوری کردند.

بسیج دانشجویی جهاد دانشگاهی رشت به مناسبت روز دانشجو پرچم آمریکا و اسرائیل را در درب ورودی این دانشگاه با هماهنگی مسئول امور فرهنگی نصب کردند ولی امروز صبح معاون آموزشی این دانشگاه دستور به جمع آوری این پرچم ها را داد.

یکی از دانشجویان این دانشگاه در گفتگو  با خبرنگار ما گفت: بسیج دانشجویی به مناسبت ۱۶ آذر و روز دانشجو که تولد مرگ بر امریکا است تصمیم گرفت به صورت نمادین پرچم امریکا و اسراییل را در درب ورودی این دانشگاه نصب کند ولی در عین ناباوری امروز شاهد آن بودیم که به دستور معاون آموزشی این پرچم ها جمع آوری شدند.

معاون آموزشی این دانشگاه در پاسخ به اعتراض دانشجویان نسبت به این عمل گفت: مگر ۱۳ آبان است که شما پرچم امریکا را نصب کرده اید ؟! و هنگامی که دانشجویان گفتند این کار با امور فرهنگی دانشگاه هماهنگ شده است در پاسخ گفت:این کار با من هماهنگ نشده است!

حال سوالی که بی پاسخ می ماند این است که یک کار نمادین و معمولی که در بسیاری از نهادها انجام میشود و نشان از استکبار ستیزی است چطور در یک نهاد آموزشی و آن هم دولتی با بهانه های واهی در روز ۱۶ آذر جمع آوری می شود؟

پایگاه خبری تحلیلی پیک دانشجو مسئولین این دانشگاه را دعوت به مطالعه تاریخ به خصوص علت وقایع روز ۱۶ آذر می کند!

photo_2016-12-06_11-07-17

photo_2016-12-06_11-39-37

photo_2016-12-06_11-40-04

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
می گند شخصی که ریاست جهاد دانشگاهی گیلان را به عهده دارد اصلاح طلب است. بارها نمایان شده که اصلاح رابطه ایران با اسراییل و شیطان بزرگ از اهداف مهم اصلاح طلبان است . از خبر احترام به اسراییل کودک کش و امریکای سلطه گر در جهاد دانشگاهی تعجب نکردم،فقط هر بار اینگونه اخبار را می شنوم از اینکه عنوان زیبای اصلاح طلبی گروگان گرفته شده است متاسف می شوم
در حاشیه