راهیابی ۲۴ تکواندوکار به اردوی نوجوانان

مرحله دوم رقابتهای انتخابی درون اردویی تیم ملی نوجوانان پسر با حذف ۵ تکواندوکار در خانه تکواندو برگزار شد.

راهیابی ۲۴ تکواندوکار به اردوی نوجوانان
به گزارش ۸دی نیوز به نقل از مهر، نخستین مرحله از اردوی تیم نوجوانان پسر، به منظور حضور در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۴ چین تایپه و کسب سهمیه المپیک، از روز چهارشنبه بیستم آذرماه در خانه تکواندو آغاز که در نهایت روز یکشنبه با برگزاری مسابقات انتخابی به پایان رسید.
 
در این دوره از اردو تکواندوکارانی از استان های البرز،‌ زنجان، قزوین، تهران،‌ مازندران، گیلان، اصفهان، آذربایجان غربی و قم زیر نظر محمدرضا زوار به عنوان سرمربی، حسین نعیمی از تهران، یوسفعلی حاجی پور از مازندران، رضا یاری از البرز و سعید رمضانی از اصفهان به عنوان کمک مربی و وحید عبدالهی به عنوان مربی بدنساز، تمرینات آماده سازی خود را پیگیری می کنند.
 
در پایان مسابقات ۲۴ تکواندوکار جواز حضور در مرحله بعد اردو را دریافت کردند. مهدی اسحاقی از البرز و حسین حیدری از زنجان در وزن  وزن اول، محمداصلانی از قزوین و نریمان مریدانی از البرز در وزن وزن دوم ، هادی طیرانی ولی پور از البرز، رضا یعقوبی از گیلان و محمد خدابخشی از اصفهان در وزن سوم، فرشاد خرسندی از اصفهان، کامران امانلو از زنجان و سورن محمدیان از تهران در وزن چهارم ، رضا جعفرپور از مازندران، نیما معظمی از تهران وعلی بختیاری از قم در وزن پنجم، فرشاد منصفی از تهران و کمیل دلپاک از آذربایجان غربی در  وزن ششم، مهدی ملکی از تهران و محمد صفایی از قم در وزن  هفتم  به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
 
همچنین دانیال صالحی مهر از مازندران و محمدباقر جزینی از تهران در وزن هشتم، علی جباری از اصفهان، ابوالفضل احمدی از تهران و مسعود قهرمانی از زنجان در ونز نهم و امیرحسین امیدی به همراه  فرشاد قیاسی از تهران در وزن دهم جواز حضور در اردوی تیم ملی را دریافت کردند. دور جدید تمرینات این تیم از امروز دوشنبه در خانه تکواندو پیگیری می شود.
 
رقابتهای کسب سهمیه المپیک نوجوانان از تاریخ ۲۹ اسفند سال جاری تا یکم فروردین ماه و دیدارهای قهرمانی جهان از تاریخ ۳ الی ۶ فروردین ماه ۱۳۹۳ به میزبانی چین تایپه برگزار می شود.
 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه