اخبار محرمانه و در گوشی؛

از رفتن فرماندار صومعه سرا به فومن تا نامزدهای احتمالی شورای شهر / اظهار بی اطلاعی نماینده کذب در آمد

شایعاتی مبنی بر تودیع فرماندار فومن بر سر زبانها افتاد که برخی گزینه بعدی فرمانداری فومن را فرماندار فعلی صومعه سرا معرفی کردند.

از رفتن فرماندار صومعه سرا به فومن تا نامزدهای احتمالی شورای شهر / اظهار بی اطلاعی نماینده کذب در آمد

به گزارش ۸دی، تحریریه واران خبر در نظر دارد تا زین پس مجموعه اخباری تحت عنوان “اخبار داغ،محرمانه و در گوشی از صومعه سرا ” را که بر گرفته از اخبار تایید نشده و به اصطلاح درگوشی است را در این پایگاه خبری منتشر کند.

باید توجه داشت که متن منتشر شده در این خبر، تایید شده توسط منابع رسمی نیست و امکان دارد تکذیب و یا تایید شود.

 

فرماندار صومعه سرا به فومن میرود!

 

مدتی پیش در کانال های خبری و گروه های شهرستان صومعه سرا و فومن شایعاتی مبنی بر تودیع فرماندار فومن بر سر زبانها افتاد که برخی از مردم فومن گزینه بعدی فرمانداری فومن را دکتر اسماعیل پور ،فرماندار فعلی شهرستان صومعه سرا، معرفی کردند.

در حال حاضر منبع رسمی این خبر را تایید نکرده، از طرفی دیگر برخی نیز گزینه بعدی فرمانداری صومعه سرا را معرفی کرده اند.

شنیده شده، از مونا ابروفراخ (از معاونین فرمانداری رشت) به‌عنوان یکی از گزینه‌های جدی! برای تصدی فرمانداری صومعه‌سرا نام برده می‌شود!

photo_2016-12-04_02-50-58

اگر خانم ابرو فراخ به عنوان فرماندار صومعه سرا معرفی شود صومعه سرا دومین فرماندار زن را در طول عمر خود تجربه کرده است.

صومعه سرا اولین شهرستان ایران بود که برای نخستین بار فرماندار زن را تجربه کرد.

البته برخی از کانال های تلگرام گزینه بعدی فرمانداری صومعه سرا را علی فتح‌اللهی ،فرماندار کنونی تالش، معرفی کردند.

 

فعالیت انتخاباتی برای شورای شهر در صومعه سرا شروع شد

هر روز که به زمان انتخابات شورای شهرها نزدیک میشویم فعالیت های نامزد های آینده این انتخابات آشکار تر شده و بیشتر به چشم می آید.

در حال حاضر با توجه به صحبت هایی که در شهر میشود مشخص است که اعضای فعلی شورای شهر بار دیگر قصد حضور در انتخابات را دارند.

البته با توجه به فعالیت این شورای شهر و حواشی که پس از عزل شهردار به وجود آمد کار آنها برای به دست آوردن اعتماد دوباره مردم سخت تر خواهد شد.

اسامی جدیدی که امکان دارد به لیست نامزدهای انتخابات آینده شورای شهر صومعه سرا اضافه شود میتوان به حمید رحیمی ،مجید صانعی،صدیق بهزاد خورسندی،مهدی پور مهدی زیده سرایی اشاره کرد.

در تولمات نیز خانم فاطمه جعفری،اکبر حاجی محمودلو  به عنوان یکی از گزینه های جدید انتخابات شورای شهر تولمات یاد می شود

باید دانست که با نزدیک تر شدن به زمان انتخابات تعداد افراد نیز به مراتب بیشتر خواهد شد (اگر از نام شخص دیگر با خبرید که قصد حضور در انتخابات را دارد در دیدگاه همین خبر بنویسید)

 

آیا دلخوش از مشکلات قطعی برق صومعه سرا در زمان برف خبر نداشت؟؟

چندی پیش پایگاه خبری رشت پرس در خبری با این تیتر (اظهار بی اطلاعی یک نماینده از قطعی برق در حوزه انتخابیه اش یا صحیح نبودن اخبار منتشره؟ ) مدعی شد که نماینده شهرستان صومعه سرا از قطعی برق صومعه سرا در زمان بارش برف خبر نداشته زیرا در مصاحبه خود گفته : “خوشبختانه در حوزه انتخابیه ما درصومعه‌سرا با قطع گاز و برق روبرو نبودیم.”

باید گفت نماینده صومعه سرا مطمئنا از قطعی برق در شهرستان آگاه بوده زیرا در کانال خبری منتسب به دلخوش پست هایی مربوط به پیگیری شخص نماینده در زمان بارش برف برای مشکلات برق و گاز صومعه سرا موجود است (به تصویر زیر دقت کنید)

021

معلوم نیست به چه دلیلی دلخوش این ادعا را داشته که در صومعه سرا با قطعی برق و یا گاز رو به رو نبودیم.

گوشت شکار نخورید و نخرید!

طی خبری که از سوی بهداشت و محیط زیست منتشر شده است ، احتمال شیوع بیماری پرندگان از نوع حاد میرود ، پس از مردم خواهشمندیم علاوه بر شکار نکردن پرندگان از خرید حیوان شکار شده نیز خود داری کنند.

همانطور که همشهریان صومعه سرایی مطلع هستند اکثر فروشندگان گوشت حیوان شکاری در یکشنبه بازار صومعه سرا و یا در بازار تولم شهر یافت میشوند.

دستگاهی سرطانزا در صومعه سرا نصب شده!!!

مدتی پیش کانال تلگرامی معلوم الحالی در پیامی مدعی شد که در شهرستان صومعه سرا دستگاه پارازیتی نصب شده که سرطانزا بوده و برای مردم مضر است.

اینکه این دستگاه آیا وجود دارد یا خیر و یا آیا مضر است یا نه مورد بحث ما نیست اما تا جایی که هیئت تحریریه واران خبر پیگیر این ماجرا بوده هیچ منبع مورد تاییدی این خبر را درست ندانست و رد کرد.

پس مردم شریف صومعه سرا در جریان باشند که این خبر کذب بوده است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه